probleem met CPU en Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Omdat mijn pc niets meer deed, maar dan ook helemaal niets meer(ook geen piepjes) ben ik op onderzoek uitgegaan maar kom er niet uit.
Ik heb er een 2 jaar oude voeding van 650 watt inzitten speciaal voor gaming want er zit een speciale aansluiting op voor op de videokaart.
op het dispaytje van de gigabyte mobo staat cpu init en er gebeurt verder niets.
Het lijkt er dus niet op dat deze voeding stuk is,toch?

Als ik een andere(nog oudere) 420 watt voeding aansluit start de pc wel door.Aan deze voeding zit geen speciale aansluiting voor de videokaart dus ik kan deze verder niet gebruiken.

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Heb je al geprobeerd met de 650W voeding zonder videokaart te starten?
Succes!

Alles eruit behalve 1 reepje ram + CPU koeler kabel? Anders eens proberen de BIOS te resetten...
Succes!

Inderdaad zo gedaan en de batterij eruit gehaald.
probleem blijft.

Heb je je videokaart er ook helemaal uitgehad of alleen de stroomstekker eruit gehaald?
Als je pc dan wel opstart, is je videokaart kapot. Kijk dan of er condensatoren gesprongen zijn/bol staan op je videokaart om te controleren of hij echt kapot is.
Succes!

Videokaart er helemaal uit gehaald en dan hetzelfde probleem.:evil:

Dan ben ik toch bang dat de voeding kapot is. Wat voor merk is die Game-voeding? Ik heb toch niet al te beste ervaringen met bepaalde merken (hoewel ik toch al een flink aantal jaren van een F-merk voeding gebruik maak)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan