Probleem met Creative webcam NX Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

wennepen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Deze cam heeft altijd gewerkt totdat dit weekend de pc leeg is geweest en alles (XP sp1/sp2) er weer op geknikkerd (zo was het hiervoor ook) software is dus niets aan veranderd. op geen enkele mogelijkheid is de hardware nu te installeren hij geeft:

Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

meerder keren en manieren heb ik geprobeerd om de software van de cd te installeren....helaas :confused: .

heeft iemand misschien een idee?.

Groet,

Wendy

Ik krijg ondanks alles toch de indruk dat je vergeten bent de software en driver van de webcam er op te zetten :D
Gooi die webcam nog eens weg in apparaatbeheer.
Sluit af.
Start op en als het goed is vind Windows de nieuwe hardware alsmede de driver.
Altijd te proberen.

Geplaatst door Elisa
Ik krijg ondanks alles toch de indruk dat je vergeten bent de software en driver van de webcam er op te zetten :D
Gooi die webcam nog eens weg in apparaatbeheer.
Sluit af.
Start op en als het goed is vind Windows de nieuwe hardware alsmede de driver.
Altijd te proberen.

nee hoor, ook dit heb ik allemaal gedaan hij vind de camera wel maar na het installeren geeft windows aan ... ." Deze hardware kan niet worden geinstalleerd er is een probleem met de installatie van deze hardware... Creative Webcam NX Pro.... er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat.... de gegevens zijn ongeldig.."

ik heb al meerder malen verwijderd en het opnieuw geprobeerd, helaas zonder resultaat. heb al een mailtje aan Creative gestuurd, geen reaktie, en ik ben echt niet van plan om de helpdesk in Ierland te bellen.

pc is 2 jaar oud, yep zit op usb heb al een andere usb ook geprobeerd die gaf het zelfde probleem.

Twee jaar. Dat is niet oud.
Kun je in apparaatbeheer zien of je usb 2 geinstalleerd hebt?

start/config.scherm/systeembeheer/computerbeheer/apparaatbeheer.

Helemaal onderaan hoor je zoiets als dit te zien:
attachment.php

En als je pc leeg geweest is.......heb je de drivers wel allemaal geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa

Helemaal onderaan hoor je zoiets als dit te zien
En als je pc leeg geweest is.......heb je de drivers wel allemaal geinstalleerd?

ja volgens mij heb ik alles geinstalleerd (of toch niet) dit is mijn afbeelding:

nog een keertje wat?????? en als ik ze niet geinstalleerd heb hoe moet ik t doen, dit heb ik nog nooit meegemaakt nl. het heeft altijd gewerkt:rolleyes: :confused:

Ja. Het verschil bij jou en mij is toch wel dat nummer met 2 enz er achter.
Ik ben geen kei in het intrepeteren van dit soort dingen maar misschien mis jij toch usb2.
Terwijl dit toch met Servicepack meekomt. :confused:
Wil je even vermelden wat voor een moederbord je hebt en welke XP? Even verder zoeken.

Heb je trouwens DEZE driver?

Laatst bewerkt:
Die driver werkt ook niet. Xp prof het moederbord kan het volgens mij niet zijn, een Maxtor 6Y080L0. Waarschijnlijk zit het toch in die usb 2? het werkte die dag ervoor nl gewoon wel en met de zelfde software.

Maxtor 6Y080L0 is dat niet je harde schijf of zijn er ook moederborden van Maxtor?

Geplaatst door Elisa
Maxtor 6Y080L0 is dat niet je harde schijf of zijn er ook moederborden van Maxtor?

geen idee maar ik heb weer eens niet goed gekeken....... Intel ( r) Pentium ( R) 4 CPU 2.66 GHZ.

Dat is em ook niet :D
Download EverestHome eens.
Daarmee kun je heel goed zin wat je in huis hebt en er wordt soms ook melding gemaakt van verkeerde zaken.

verkeerde zaken geeft everest niet aan :o (gelukkig) het moederbord is: Jetway P4XFBU

Ik had liever wel wat fout gehad :D

Sla de volgende link maar alvast op Moederbord driver

Toen je de boel weer opnieuw installeerde....heb je toen ook de drivers er weer opgezet?
Ik zie dat ik het al heb gevraagd. :rolleyes:
Volgens mij mis je toch duidelijk iets.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan