Probleem met Creative webcam NX Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
de doos (van het moederbord) geeft an VT8233A en de driver is voor 6202 kan ik het dan downen?

Downloaden kan altijd maar als dit iets is dat met flashen te maken heeft dan zou ik het niet doen.
Goed kijken dus.

Als je leest: zet het op een floppy en doe zus en zo.
Zorg dat er zo min mogelijk piekspanning is..............
Dan hebben ze het over flashen. Je bios flashen heet dat. Ik vind dat je dit alleen moet doen als je met je rug tegen de muur staat. Niet eerder.

Is het iets wat je gewoon simpelweg kunt installeren dan kun je het gewoon doen.

VT823A is je geluidskaart. Als het een update is voor jouw driver dan kun je deze downloaden. Sla in ieder geval de link op.
Maak maar een categorie Hardware onder je favorieten. Altijd handig als je weet waar je ongeveer naar toe moet.
Hier kun je zien of het een update voor je is of niet.

Leesvoer

Kun je trouwens die webcam wel in apparaatbeheer vinden? Verwijder deze dan eens. Start weer opnieuw op en kijk of dat helpt.

Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd om de cam op een andere pc aan te sluiten.............hier werkt ie (gelukkig) ook niet het probleem is dus waarschijnlijk niet de pc maar zit dan denk ik toch in de cam.:confused:

Als je het 2 keer op dezelfde manier doet kun je natuurlijk ook 2 keer ergens een foutje maken.

Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)
Als windows dit heeft gezegd dan heeft hij toch wel de cam ontdekt.

Ik ga er van uit dat de cam is aangesloten. Ga naar apparaatbeheer. Rechtsklik op de cam en leid Windows naar de driver.
Kies maar voor de optie dat je zelf iets zoekt. Niet door Windows laten doen.

Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel :) daar ging het wel goed.......:confused: ga dus vanavond de pc weer leeghalen en dan vanaf het begin weer beginnen. Het scchijnt dat als het 1 maal niet goed gaat met die creative cam je m dan heeel moeilijk goed geinstalleerd krijgt.

Word vervolgd dus...............................

Ik ben benieuwd.
Vertel je het nog even als het gelukt is?
attachment.php

groetjes :)

PS Toch niet je hele pc leeghalen? Alleen de driver!!

Laatst bewerkt:
Yep, hele pc leegehaald.......knettergek word ik ervan. Zaterdag avond werkte alles, ook de webcam. Slaat op een of andere vage reden de hele boel vast, geen idee wat ik heb gedaan maar het werkt weer. heb nu alleen problemen met windows updaten, ik krijg sp2 er niet meer op. Nou dan maar niet het werkt teminste weer. :thumb: :)

Nou, dat is dan een geluk!
Maar Sp2 niet? Heb je geen legale versie van Windows dan?

ja ik heb een legale windows versie, na mijn laatste bericht liep na het installeren van de bleutooth software (zo blijkt nu) de hele boel in de soep. er werden extra net werkkaarten aangemaakt ed. om GEK van te worden. pc toch maar ff weggebracht. En ****a alles werkt weer dan maar zonder de bleutooth software die werkt gelukkig zo ook. Misschien een hint voor andere bleutooth gebruikers. het is een bluetooth van promedion, de software is dus niet echt noodzakelijk.

Ik zet deze vraag nu maar als opgelost.

Bedankt voor het "meedenken". :thumb: :thumb: :thumb:

Graag gedaan. Maarre....ik zit me echt af te vragen wat er nou op de plek van die ****a stond :D
Windows heeft de drivers dus ook in huis.
Het is maar een weet.
Jij in ieder geval blij ;)

****a............... geen idee wat daar hoort te staan, ik heb het volgens mij niet ingetikt. Foutje dus...... :D

usb voor jetway p4xfbu

het jetway moederbord staat niet automatisch op usb2
die moet je veranderen op je moederbord
zie boekje moederbord blz 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan