Probleem met de router of Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjanvdneut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Berichten
4
Probleem met de router of Ziggo?
Sinds 2 dagen doet mijn internet opeens heeeeeeel vaag
Als ik hem rechtstreek op mn modum doet doet ie het wel
Maar zodra die op de router gaat kapt ie er om de 5 sec mee
Soms doet ie het 5 min maar dat is extreem
Alle lampjes branden en we hebben de router pas een half jaar
Zodra de router aangesloten zit op de modum gaat het oranje lichtje knipperen en de onderste groene
We hebben ziggo al gebeld maar die zeiden contact opnemen met jullie
Bellen gaat helaas niet daar het 0,50 € pm is en dat heb ik niet
Ik word denk ik van het kastje naar de muur gestuurd
HELP !!!!!!:(
 
Probeer het volgende:

Alle pc's en laptops uitschakelen
Router uitschakelen en uit stopcontact halen
Modem uit stopcontact halen
Paar minuten wachten

Modem weer aan stroom en wachten tot deze helemaal is opgestart
Dan router weer inschakelen en wachten tot deze helemaal is opgestart

En dan weer opnieuw proberen met internet
 
("Helpie" is geen goede titel. De titel moet wat over het onderwerp vertellen, in dit geval is het beter als je een titel hebt als dit: "Internet doet het niet goed" o.i.d.
Dan weten andere gebruikers beter waarover het gaat, en het is irritant als je zo'n titel hebt als "Helpie".
Dus graag even om denken, de volgende keren dat je een topic start.)
 
("Helpie" is geen goede titel. De titel moet wat over het onderwerp vertellen, in dit geval is het beter als je een titel hebt als dit: "Internet doet het niet goed" o.i.d.
Dan weten andere gebruikers beter waarover het gaat, en het is irritant als je zo'n titel hebt als "Helpie".
Dus graag even om denken, de volgende keren dat je een topic start.)
Nieuwe moderator? Lees deze mededeling even door;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=214634

Ik heb de titel inmiddels wel aangepast.
 
Probeer het volgende:

Alle pc's en laptops uitschakelen
Router uitschakelen en uit stopcontact halen
Modem uit stopcontact halen
Paar minuten wachten

Modem weer aan stroom en wachten tot deze helemaal is opgestart
Dan router weer inschakelen en wachten tot deze helemaal is opgestart

En dan weer opnieuw proberen met internet

Had je bovenstaande al geprobeerd dan?
 
Probleem met de router of Ziggo?
Sinds 2 dagen doet mijn internet opeens heeeeeeel vaag
Als ik hem rechtstreek op mn modum doet doet ie het wel
Maar zodra die op de router gaat kapt ie er om de 5 sec mee
Soms doet ie het 5 min maar dat is extreem
Alle lampjes branden en we hebben de router pas een half jaar
Zodra de router aangesloten zit op de modum gaat het oranje lichtje knipperen en de onderste groene
We hebben ziggo al gebeld maar die zeiden contact opnemen met jullie
Bellen gaat helaas niet daar het 0,50 € pm is en dat heb ik niet
Ik word denk ik van het kastje naar de muur gestuurd
HELP !!!!!!:(

Alles gedaan maar zelfs als ik nu mn antenne beweeg van de router gaan alle lampjes uit:confused:
Ik heb internet maar vraga niet hoe:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan