probleem met direct cd van roxio

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Sinds ik xp heb werkt easy cd creator 5 niet meer zoals zou moeten en dat zou door direct cd komen, vandaar dat ik easy cd creator 6 er nu op heb staan, maar nu is mijn vraag:

eerst kon ik zeg maar een direct cd maken en dan als die vol was branden, maar nu gaat dat niet meer of heb ik iets verkeerds gedaan?

ecc 6 is namelijk in het engels en ecc 5 was nederlands misschien heb ik wat verkeerd gedaan, maar mijn direct cd kan nu niet gebrand worden.

Dit is de optie die ik gekozen heb:

make this disc readable on any cd or dvd drive, ejecting with this method takes a little more time(if this box is unchecked, ejecting will be faster but this disc will only be readable on a computer running drag to disc

heb er dus een vinkje voorgezet zodat ie overal in leesbaar moet zijn maar dat is ie dus nie :confused:

snap er nix van

groetjes kristel

Een beetje algemene reactie: heb je wel alle updates van Roxio? dat is nogal belangrijk!

nee heb ik niet,ligt dat daaraan dan? want met easy cd creator 5 had ik dat ook nooit..........:confused:

Je moet voor XP zowiezo een aparte XP-update hebben.
Kijk eens hier
Ik denk dat ECDC5 niet meer werkte omdat je de updates miste.
ECDC6 zal er ook wel in het Nederlands zijn.
kijk maar eens goed bij Roxio.

kan dat updaten gratis of niet?? en als ik het goed begrijp dan kan ik gewoon weer ecc5 installen en die updaten?? das misschien net zo handig of is het toch beter om ecc6 te laten staan en te updaten??

groetjes kristel

heb geprobeerd te updaten maar doet ie niet, ff vraagje tussendoor heb ook nero..........zit daar ook zoiets als direct cd achtig iets op??

Ja hoor, die updates zijn gratis. (Alleen upgrades kosten geld.)
Ik heb ooit ECDC6 geprobeerd en ben toen snel terug gegaan naar 5. Ik vond 6 tierlantijnerig.
Maar weer later ben ik helemaal afgestapt van ECDC en heb me overgegeven aan Nero. Dat is namelijk toch een beter programma!

ja ik heb ook Nero werkt wel fijn alleen kun je daar niet zoiets als direct cd mee maken toch??

Kruisende post?

InCD dus (dacht ik, ik heb er nog niets mee gedaan sinds ik het geïnstalleerd heb).

InCD moet je apart installeren.

En waar in Nero kan ik dat vinden dan, want ik heb dat niet volgens mij....ja een vriend van me heeft nero geinstalled dus ik weet niet of ik INCD wel heb

InCD staat op de Cd van Nero, dus die vriend moet weer op komen draven.
Overigens schijnt het beter te zijn om ECDC en DirectCD te verwijderen als je Nero en InCD installeert.

Als ik via de totall commander kijk zie ik wel InCD staan van Ahead maarkan em nergens vinden zelf om te openen of zit dat in het menuutje van Nero???Want op die nero cd van die vriend van me staat alleen install progjes weet niet wat je bedoelt met
InCD staat op de Cd van Nero.

"Total commander"? Wat is dat?

Als ik mijn CD van Nero 5 (Plextor-versie) open zie ik InCD setup.exe staan.

Je zou de CD dus in de Windows-verkenner kunnen openen.

"Total commander"? Wat is dat?
dat is een progje dat ervoor zorgt dat alles verwijderd word als er bij een progje geen uninstall zit, of voor achtergebleven zooi te verwijderen, wat een progje zelf nie weghaalt. Heb net op die cd gekeken is geen originele cd he daarom zal het er wel niet opstaan:( tja dan weet ik het ook niet meer

Haha die heb ik niet, kijk anders wel ..............haha zo beter

Laatst bewerkt:
psst... misschien mag je dat niet hardop zeggen op dit forum.... (van dat downloaden)

melding na opstarten Windows

ik krijg steeds na het opstarten een melding rechtsonder in het beeld

"Er staan bestanden in de wachtrij voor de cd
Klik op deze ballon als u de bestanden nu wilt weergeven".

Maar als ik daarop druk gaat ie weg, maar hij start er wel telkens mee op

Via Reg cleaner gekeken maar daar staat nix in de opstartlijst zou dat door Easy cd creator komen, want die heb ik verwijderd,dat ie misschien nog nie helemaal goed weg is ofzo??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan