Probleem met downloadsnelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn downloadsnelheid.
Volgens de speedtest op de site van KPN moet ik kunnen downloaden met ruim 6 MB/s, maar het gaat nooit sneller dan ongeveer 850 kb/s.
Ik heb de poort voor uTorrent (waar ik alles mee download) al open gezet --> geen resultaat.......

Hoe kan ik dit oplossen?

Overstappen op Ziggo, UPC of een andere kabelaar

Ron

Ik heb het probleem ook gehad, KPN kan heel vaak niet waar maken wat ze beloven of, zoals in mijn geval, ze lieten met betalen voor 40 mb/s en konden maar 6 leveren. Overgestapt naar ziggo en nu op 94 mb/s.

Ron

Laatst bewerkt door een moderator:
Das best vervelend om te horen, aangezien m'n ouders net weer voor 'n jaar hebben betaald...... :(

Dus ik zal het nog een jaar vol moeten houden............
M'n ouders willen namelijk niet overstappen op glasvezel zolang we dit abonnement nog hebben lopen bij KPN......

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je langer dan een jaar een abonnement hebt bij KPN dan kan je per maand opzeggen; geen enkel probleem daar. Je zit er dus niet voor nog een jaar aan vast.

Ron

Ga naar: http://www.upc.nl
kies je favoriete pakket en klik op bestel en binnen 20 dagen hebben jullie je pakket! zelf installtie of laten installeren.:)
En upc zegt je huidige provider op. of je nou jaar-of maand contract hebt maakt niks uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan