Probleem met draadloze netwerk adapter

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Gisteren UPC monteur langsgeweest voor wat problemen met modem en mediabox,hij moest even mijn laptop gebruiken voor instellingen.
Kan nu niet meer draadloos verbinden met mijn laptop,ik denk dat hij iets heeft veranderd?
Wifi verbinding staat wel aan op laptop, als ik verbinding wil maken vind hij geen enkel netwerk in de buurt ook de mijne niet wat voorheen wel zo was.
Onder hardware staat bij de draadloos netwerk adapter een geel uitroepteken
-Tweede laptop heeft goede draadloze verbinding
-iMac heeft goede draadloze verbinding
-iPhone heeft goede draadloze verbinding
Wat kan het probleem zijn,en hoe dit op te lossen?

Hoi !

Bij 'n geel uitroepteken in apparaatbeheer: rechtsklikken op het betr. apparaat dan wordt de evt. fout weergegeven.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Bij 'n geel uitroepteken in apparaatbeheer: rechtsklikken op het betr. apparaat dan wordt de evt. fout weergegeven.

Greetz,

Harry.

Dan krijg ik de melding dat de adapter niet kan worden gevonden,dat is juist het probleem!

Even met kabel aansluiten. Probeer dan eens Wifi-kaart deïnstalleren en dan Windows opnieuw opstarten en driver laten zoeken?

Even met kabel aansluiten. Probeer dan eens Wifi-kaart deïnstalleren en dan Windows opnieuw opstarten en driver laten zoeken?

het klinkt wel heel dom, deinstalleren uitsluitend softwarematig doen :confused:

Vink :evil:

Ik kan bij stuurprog van de adapter de ' installatie ongedaan maken ' bedoel je dat?
En dan de Vista weer opstarten zodat de nieuwe hardware word gevonden?

Hoi !

Rechtsklikken op de netwerkkaart in apparaat-beheer en kiezen voor: "verwijderen".

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan