probleem met dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsus8

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Beste Helpmijers

ik heb sinds gisteren een probleem met mijn brander. windows ziet mijn dvd brander niet als een brander maar alleen als een lezer. als ik bijvoorbeeld iets wil branden met nero/img burn/wmp11 dan vindt hij geen recorder maar alleen een lezer. ik heb hiervoor altijd kunnen branden enig idee hoe dit zou kunnen.

hoop op wat reacties die mij verder kunnen helpen

mvg

:) Nero her-installeren dan ?? :D of je kan ietsjes makkelijkere app. voor branden gebruiken zoals bijv. Ashampoo ?? .....:thumb:

dit heb ik al gedaan maar op een of andere manier ziet mijn computer mijn dvd brander alleen maar als een lezer en niet als een brander. ik heb register geprobeerd en ook dat fix programmatje alleen beide helaas niet met suc6. het werkt ook niet met IMGBURN hij geeft daar aan "no device found'

Volgens mij is het apparaat defect.
Ben je al eens in apparaatbeheer gaan kijken of er daar soms geen uitroeptekentje of vraagtekentje staat.

Heb ik ook naar gekeken hij zegt dir aparaat werkt correct. Ben bang dat het een nieuwe wordt

Wel aan gedacht dat als je Windows 7 of Windows Vista hebt om CD DVD Magic te rechtsklikken en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren" ?? En daarna de pc herstarten?

Als dat niets oplevert, dan weet ik het niet. Ik zou in dat geval ook vermoeden dat je een nieuwe moet gaan kopen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan