probleem met een mediabestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
hallo

heb een klein filmbestand binnen gehaald (mkv) nu heb ik een probleem als ik mijn downloadmap open waar ik alles in stop krijg ik melding windowsverkenner werkt niet meer en wordt afgesloten

heb geprobeerd via veilige modus dan kan ik wel in deze map maar als ik dat bestandje wil verwijderen komt er op bezig aan het zoeken en dat blijft maar doorgaan wil niet verwijderen

heb ook al over gelopen met unlock programma en spyware programma maar gaat ook niet

kan zelfs de hele downloadmap ook niet verwijderen

weet iemand hier raad mee

dank bij voorbat

pascal

Hallo Pascal,

Ik ken het probleem wel maar niet met windows 7.
In XP gebeurd dat meestal door dat de windows verkenner een preview van de media bestanden maakt ,je kent meschien dat plaatje wel wat hij laat zien bij de icons.
Verkenner kan dan de juiste codec niet vinden of heeft de verkeerde codec met die file gelinkt ,maar het kan ook zijn dat bestand corupt is.
De preview uitzetten is dan meestal de oplossing.

Als je met unlocker niet naar de map toe gaat maar het bestand in unlocker opzoekt zou hij hem moeten kunnen verwijderen (of eventueel alleen de kopelingen los maken en het bestand hernoemen en verplaatsen).

Maar als dat niet werkt kunt je altijd nog even met een live cd de computer opstarten en dan het bestand gewoon verwijderen.
Bijvoorbeeld met een live cd van ubuntu.

het is gelukt via unlocker en dan optie verwijderen

dank u wel

ribbetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan