Probleem met een sitebuilder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank1

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Hoi,

Enkele jaren geleden heb ik gebruik gemaakt van web!. Bij dit programma kon men een site hosten bij www.mysitehome.com. Nu heb ik echter het volgende probleem: Mijn password en gebruikersnaam werken niet meer. En kan ik de oude website niet meer verwijderen of aanpassen. Ik heb via het mij bekende emailadres naar mysitehome gemaild maar krijg geen reaktie.
Mijn vraag: Is mysitehome.com bij jullie bekend? En weet iemand hoe ik met hen in contact kan komen? Of is er een manier om mijn website weer aan te kunnen?
Laat me aub. iets weten als je informatie hebt.
Groetjes.

is/was dit een gratis host? en als het goed is heb je je website ook op je pc staan?
anders zou je die ook kunnen downloaden en elders plaatsen
ik ken het bedrijf niet trouwens
:rolleyes:

reaktie

Bedankt voor je snelle reaktie.

Dat programmatje kun je kopen en daarbij kun je de gemaakte site dus gratis op internet zetten. Maar op die site staan gegevens die niet meer kloppen en wil ik dus wissen. Nu heb ik die site enkele jaren geleden gemaakt en zijn alle gegevens ooit van mijn pc verdwenen.
Nu ben ik dus op zoek naar mensen die dit bedrijf kennen en weten hoe ik met hen in contact kan komen om een nieuw password aan te vragen.

Groetjes.

heb je geen geldige licensecode meer dan? daar vragen ze om bij het supportvenster

Ja ik heb via het venster al diverse mails verstuurt maar hoor er vervolgens niets meer van.
Ik heb netjes mijn licentienummer opgegeven.
Via die weg hoor ik jammer genoeg niets meer van hen

frank1 zei:
Ja ik heb via het venster al diverse mails verstuurt maar hoor er vervolgens niets meer van.
Ik heb netjes mijn licentienummer opgegeven.
Via die weg hoor ik jammer genoeg niets meer van hen
weet je zeker dat dat nummer nog steeds geldig is dan?

Het zou best kunnen dat het nummer niet meer geldig is. Is dan ook al 3 jaar oud.
Maar het zou toch zeker zo netjes zijn dat ze even reageren.
Ik wil direkt weer een geldig licensienummer kopen. Maar als ze niets meer laten weten kan ik ook niet meer verder.

frank1 zei:
Het zou best kunnen dat het nummer niet meer geldig is. Is dan ook al 3 jaar oud.
Maar het zou toch zeker zo netjes zijn dat ze even reageren.
Ik wil direkt weer een geldig licensienummer kopen. Maar als ze niets meer laten weten kan ik ook niet meer verder.
wat kost dat dan? zijn er geen andere alternatieven bij bv lycos als je voor niet teveel geld wilt zitten?

Nou, geld is het probleem niet.
En ik heb inmiddels al andere sites.
Maar ik wil graag de informatie op die site veranderen.
Maar daarvoor moet ik dus het juiste wachtwoord hebben.

frank1 zei:
Nou, geld is het probleem niet.
En ik heb inmiddels al andere sites.
Maar ik wil graag de informatie op die site veranderen.
Maar daarvoor moet ik dus het juiste wachtwoord hebben.
en die site ergens anders neerzetten is dus geen oplossing?

Halloo
het is al een poos geleden dat deze vraag gepost werd,
maar ik heb hetzelfde probleem.
Ik wil een site van mysitehome.com verwijderen,
totaal weg
en ik kan nergens gehoor krijgen,
kan op geen enkele manier deze site wissen.
Wie weet raad..
bedankt al

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan