probleem met email /webpagina's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edo

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2000
Geachte helpmijers,

Mijn zus (dat zeg ik erbij omdat ik daarom het probleem niet in detail kan weergeven) heeft adsl en kan geen mail verzenden : zodra zij een mailtje maakt en wil verzenden krijgt ze na een tijdje het schermpje "0 van de 1 taken voltooid" en bij details staat dan 0x800ccc0f0.
Ook kan zij soms webpagina's niet bezoeken ("kan opgevraagde pagina niet weergeven") en soms
precies dezelfde weer wel.
Weet iemand met adsl wat er aan de hand zou kunnen zijn, we hebben samen de instellingen nagelopen maar dat is wat moeilijk omdat zij adsl heeft en ik chello.

Bij voorbaat dank

ADSL is het soort internet aansluiting wat je hebt,Chello is gewoon een provider,dus dat vergelijk gaat in mijn ogen niet op.

Verder is het misschien zo dat zij een firewall aan heeft staan oid?
Ook kan het zo zijn dat het een tijdelijke storing is bij de provider,want hoelang bestaat dit probleem al zonder iets veranderd te hebben aan de pc?

Hoor graag wat van je,

Leo.

adsl

Bedankt voor je bericht :)

Nee, het vergelijk tussen adsl (telefoonlijn) en chello
(kabel) gaat inderdaad niet op, "dat is wat moeilijk"
is dan ook een eufemisme ;)

De firewall (Norton) uitzetten hebben we zojuist
geprobeerd maar dat bood geen soelaas.
Het hele systeem (XP, 256mb, P4, net nieuw) start overigens enorm traag op, eerst de burobladicoontjes in het wit met het kleine windows vlaggetje erin en na een hele tijd pas de echte, denk dan ook dat er meer aan de hand is :(
Zelf had ik allang de hele zooi erafgerot en opnieuw geinstalleerd, maar zuslief is op pc gebied wat minder onderlegd :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan