Probleem met Emailadressen en binnenkomende post

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques.Decraem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
1
Op mijn PC heb ik één Emailaccount. Ik ben de hoofdgebruiker met mijn domeinnaam (dus : Jacques.Decraemer@pandora.be) daarbij zijn dan nog Emailadressen van m'n echtgenote (naam@hotmail.com) m'n dochter (naam@hotmail.com) en m'n zoontje (naam@hotmail.com). Vermits alleen ik met Email werk tot nu toe zou dan ook alle binnenkomende antwoorden op m'n mails bij mij moeten binnenkomen. Dit is echter niet zo, want ook mijn vrouw en mijn dochter ontvangen elk afzonder lijk een deel van mijn binnenkomende mails en niet ik.


Wat kan ik daaraan doen? Ten andere de adressen van de kinderen zijn in feite nog niet geactiveerd. Hoe komt het dan dat zij post ontvangen die in feite voor mij bestemd

We zijn nu enkele weken verder. Ik ben er wel al in geslaagd om ervoor te zorgen dat ik alle mail die voor mij bestemd is, bij mij binnen te laten komen. Maar ik wacht wel op beloofde hulp van telenet.be om de account van mijn echtgenote en de kinderen aktief te maken. Ik heb zelf al verscheidene de procedure toegepast die zij mij voorstellen via hun helpdesk maar zonder succes echter. Het systeem antwoord telkens om te wachten en het een beetje later nog es te proberen. Ik heb nu voorgesteld dat zij het bij mij moeten komen doen. Ik ben in blijde verwachting.
 
Laatst bewerkt:
Heb je diverse gebruikers aangemaakt?

Wat voor rechten heb je die gegeven?

Hoe heb je je mailaccounts geconfigureerd?
 
Wanneer de account met je eigen mailadres bij alle gebruikers is ingesteld, maar de inboxen gescheiden zijn, ontvangt degene die online is de email in zijn/haar inbox en kunnen de andere die dus niet meer krijgen. Zorg er dus voor dat OF iedereen de eigen account heeft OF dat iedereen dezelfde inbox heeft.
Eerste optie lijkt me het handigste in jou geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan