Probleem met externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

messi20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hey,

Ik heb een externe harde schijf waar ik altijd me belangrijke documenten, filmpjes etc. op gooi om deze dus niet kwijt te raken bij eventuele problemen op mijn pc. Nou heb ik deze externe harde schijf gister dus aangesloten op een printer om bepaalde documenten te printen, de printer herkende me schijf zowiezo niet. Nu heb ik de schijf dus weer op me pc aangesloten, normaal gesproken opent hij dan vanzelf de schijf en krijg ik de inhoud te zien. Tot mijn grote verbazing doet hij dat niet meer, dit is natuurlijk geen groot probleem. Ik dus handmatig proberen te openen, krijg ik de melding deze schijf is niet geformateerd wilt u em nu formateren de ja of de nee. Dat is dus NEEE, ik wil niet alles kwijt zijn er staan namelijk hele belangrijke dingen op die ik nooit meer kan terug krijgen.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit kan oplossen ZONDER TE FORMATEREN ???

Ik hoop z.s.m wat van jullie te horen.

Hoi,

heb je de drivers van je harde schijf al geinstalleerd?? Ik heb namelijk net zo'n probleem gehad:rolleyes: met een 400gb Freecom schijf. Het probleem werd daarbij verholpen door gewoon de drivers te installeren, deze zijn meestal wel te downloaden vanaf de website van de fabrikant.

Als dat niet werkt, dan zou ik adviseren om bij de pc van iemand anders te proberen of de externe harde schijf daar wel werkt.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan