probleem met externe lcd resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

cedricgl

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
hallo
ik heb mijn laptop vaio op mijn samsung lcd scherm aangeslotne met een hdmi kabel
dat werk
maar ik wou graag een kopie van mijn desktop wille en als ik dat doe dan krijg ik de beeld resolutie
van op mijn lcd schorm niet geregeld er past geen ene bij
danku op voorand

Sorry hoor, maar ik begrijp geen bal van je vraag....:confused:

Probeer eens rustig en duidelijk uit te leggen wat je wil.

awel ik heb mijn laptop op een lcd scherm verbind met een hdmi kabel
dit gaa heel goed maar ik zou graag mijn desktop zijn in de plaast een verlening en als ik dat doet klop mijn resolutie niet meer
ik heb het al veranderd maar geen 1 werkt
mijn lcd is een samsung hdreadylaptop full hd

misschien moet je toch is wat aan je nederlandse taal doen:shocked: want wat je eerst zij is niet te snappen en wat je hiervoor zij snappen de meeste mensen ook niet helemaal:shocked:

PS: tog maar wat langer naar school gaan/moeten gaan:p en niet spijbelen bij nederlands?:p

awel ik heb mijn laptop op een lcd scherm verbind met een hdmi kabel
dit gaa heel goed maar ik zou graag mijn desktop zijn in de plaast een verlening en als ik dat doet klop mijn resolutie niet meer
ik heb het al veranderd maar geen 1 werkt
mijn lcd is een samsung hdreadylaptop full hd

Jeetje, zit er ook ergens ondertiteling op je beeldscherm ?

Welkom bij Helpmij.nl

hallo
ik heb mijn laptop vaio op mijn samsung lcd scherm aangeslotne met een hdmi kabel
dat werk
maar ik wou graag een kopie van mijn desktop wille en als ik dat doe dan krijg ik de beeld resolutie
van op mijn lcd schorm niet geregeld er past geen ene bij
danku op voorand

Laat ik eens een poging wagen: Je hebt je laptop op je LCD scherm aansgesloten via HDMI en nu wil je dat wat je op je laptop ziet graag op je LCDscherm zien? En als je daartoe pogingen doet ( wat doe je dan precies??) dan krijg je de beeldschermresolutie van je LCDscherm niet goed, omdat er geen een bijstaat die werkt ?

@merijntjuh en @Loonytune de toegevoegde waarde van jullie opmerkingen ontgaat mij volkomen. Of probeer de persoon te helpen, zie antwoord van Mumzel of reageer niet. Iedereen is hier welkom ook de mensen die de Nederlandse taal niet geheel machtig zijn omdat ze misschien uit het Franstalige gedeelte van België komen. En speciaal nog even voor merijntjuh, ik zou nog maar eens teruglezen wat je opgeschreven heb want daar klopt ook niet veel van.

@merijntjuh en @Loonytune de toegevoegde waarde van jullie opmerkingen ontgaat mij volkomen. Of probeer de persoon te helpen, zie antwoord van Mumzel of reageer niet. Iedereen is hier welkom ook de mensen die de Nederlandse taal niet geheel machtig zijn omdat ze misschien uit het Franstalige gedeelte van België komen.

Ja jammer nou weer op Helpmij dat een moderator de gezonde Westlandse humor van mijn antwoord niet in ziet of begrijpt.
Het is een dubbelzinnig antwoord naar een goede vraagstelling.
Natuurlijk zal ik als ik de vraag begrijpt en het antwoord ook weet, meteen met de mogelijke oplossing komen.

Erg jammer gwoon :evil:

ik heb mijn laptop op mijn hd readi lcd scherm aangesloten met hdmi kabel.
dat gaat goed als ik het scherm uitbreid dus mijn desktop verlengt naar mijn lcd.
nu wil ik een kopie van mijn desktop.
ik krijg mijn desktop op mijn lcd maar niet de juiste resolutie
ik heb al de resolutie uitgeprobeert geen 1 past.
wat moet ik doen

Welke resolute is er mogelijk met de desktop ?
Welke resolutie wil je hebben ?
Zijn alle drivers van de grafische kaart van de desktop geïnstalleerd ?
Kan de huidige grafische kaart wel de resolutie weergeven die jij nodig hebt ?
Hiermee bedoel ik dat een Mercedes Smart ook geen 240km/puur kan rijden.

Laatst bewerkt:
de grafische kaart kan het aan het is een hull hd 1080.
als ik hem gekocht heb zijde ze dat als ik hemop lcd aansluit dat ik ook 1080 heb.
over de drives is alles geinstaleert want het is en nieuwee laptop en het programma werkt van de grafische kaart.
over de resolutie kan ik iets van een 800 x600 tot full hdd relolutie

Ik denk dat je laptop niet geloofd dat je LCD zo'n grote resolutie aankan.

Als je je LCD hebt aangesloten word hij dan herkend bij apparaatbeheer?? Of staat er zoiets als plug'n play apparaat.?

In het laatste geval moet je de drivers van je LCD scherm even installeren op je laptop.

hij wordt direct herkent.
er komt geen play en plug op.
en als ik op de programma van mijn grafische kaart ga dan staa er direct samsung en ik an tot full hd gaan.
en mijn desktop kan normaal wel die resolutie aan.

Wat bedoel je nou eigenlijk met desktop? Je bureaublad? of een andere computer?

misschien moet je toch wat aan je nederlandse taal doen:shocked: want wat je eerst ZEI is niet te snappen en wat je hiervoor ZEI snappen de meeste mensen ook niet helemaal:shocked:

PS: tog maar wat langer naar school gaan/moeten gaan:p en niet spijbelen bij nederlands?:p

zinsopbouw is ook beroerd:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan