Probleem met Fifa 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Ik heb dus gisteren Fifa 07 gekregen van een vriend die hem gedownload heeft.
Het extracten ging goed, alles ging goed, tot de install.
Ik was nog maar net begonnen met de install toen de installer zei dat ik de DVD/CD in drive G moest steken...
Maar de G schijf onbesckibaar, omdat een harde schijf is van mij.
Mijn vraag is nu:

Mag ik de naam van mijn harde schijf veranderen naar bijvoorbeeld de Z schijf?
En als het niet mag, wat kan ik dan nog doen?


Tnx in adv.

Satangel
 
Dit riekt naar illegale kopieen..... Daar mogen we niet op antwoorden
 
Hoi !

Mount 'm es met Daemon of Alcohol 120, en verwijs daarnaar.

Greetz,

Harry.
 
Als windows niet op de G (hardeschijf) staat kun je hem prima hernoemen naar een andere letter.

Hou wel rekening met het feit dat de applicaties die je op de g schijf hebt geinstalleerd dan waarschijnlijk niet meer werken
 
Dit riekt naar illegale kopieen..... Daar mogen we niet op antwoorden

Buiten het feit om dat het hier om een illegale versie gaat, is het mogelijk dat dit probleem hier niks mee te maken heeft achteraf. Dus laat dit soort reacties maar aan de moderators over.
 
Bijna al mijn games, en al mijn muziek en al mijn belangrijkste programmas staan op de G schijf...
Als ik hem hernaam werken die dingen hoogst waarschijnlijk niet meer...
Dus renamen is eigenlijk geen optie...

En bij DT of Alcohol kan ik de G schijf niet kiezen...
 
Buiten het feit om dat het hier om een illegale versie gaat, is het mogelijk dat dit probleem hier niks mee te maken heeft achteraf. Dus laat dit soort reacties maar aan de moderators over.

wat jij wil

@ Satangel: je moet hem inderdaad mounten met deamon tools:
http://www.google.nl/search?hl=nl&s...t=result&cd=1&q=download+daemon+tools&spell=1

dit installeren en dan rechtsonder in je systray: rechtermuisknop op het rode vierkantje, en dan mount image, dan de image opzoeken, en dan gaat hij als het goed is automatisch naar de installatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet hoe ik dat moet mounten, maar het probleem is dat mijn G schijf de harde schijf is!!!

Snap je?
 
Wat je kan proberen is de harde schijf tijdelijk te hernoemen zodat je fifa kan installeren (dan niet naar de oude schijf die je hernoemd hebt) en na de installatie weer terug te zetten.

Tis tricky maar als je fifa heel graag met deze versie wil installeren een mogelijkheid om te proberen
 
@Toetje: Ja dat kan, maar de G schijf staat er niet tussen.

@Ellasar: Zo erg is mijn footie verslaving nu ook niet :), ik zal deze versie dan maar overslaan en nog effe wachten op PES 6 :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan