Probleem met finaliseren installatie win7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

help1333

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
2
Probleem met finaliseren installatie win7 64bit op men acer m7720, ik heb geprobeerd in bios settings ihcp naar ide te veranderen wat win7 wel geinstalleerd kreeg zo moest ik ook alle usb aansluitingen van mijn computer loskoppelen nog voor het finaliseren in de setup.. windows 7 heb ik dus draaiende gekregen mij werd vertelt dat ik de settings in bios weer kon herstellen naar ihcp wanneer windows er eenmaal op stond maar kreeg windows daarna niet meer opgestart en nu maakt het niet meer uit waar naar ik die settings in't bios verander ide raid of ihcp krijg windows niet meer geinstalleerd kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?
 
ik heb trouwens voorheen ook gewoon een eigen copy van windows draaiende gekregen
 
Je kunt alleen (kansrijk) de instellingen van IDE naar AHCI of terug veranderen als je ook Windows opnieuw (her-)installeert.
Ik zou verwachten dat je in IDE modus weer opnieuw kunt installeren, anders eerst de zaak op IDE modus zetten en de eerder gemaakte Windows 7 partitie verwijderen via live-cd's, zoals die van Ubuntu, Gparted of Hiren's Boot CD etc.
Beter nog: Op IDE modus zetten, maak de hele schijf leeg met een live-cd (als ik mag aannemen dat daar nu helemaal niets op staat dat bewaard hoeft te blijven). Dan W7 opnieuw installeren, incl. het aanmaken van partities etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan