probleem met Flashplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maverix100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Ik draai windows vista ulitmate heb flashplayer geinstalleerd en ondanks de installatie wil deze niet werken bij het openen van sites die deze player nodig hebben.. heb ik misschien een plug-in nodig zoja welke?

Beste Maverix,

Welkom bij de Helpmij!

Daar kennelijk nog niemand de moeite heeft willen nemen een klein beetje te gaan zoeken: Klik

en vindt 2 mogelijke oplossingen bijna onderaan die pagina, eentje van esanders en eentje van Martijn____

We lezen wel of het ook bij jou gaat werken.

Ik weet overigens niet welke versie je hebt gedownload, kijk ook hier eens.

En ook hier had men problemen en inmiddels een goed werkende flash.

Lees ook dit eens aandachtig door.

Laten we hopen dat een van de genoemde oplossingen jouw player aan de praat gaat krijgen. ;) :D

Laatst bewerkt:
Zoeken? oplossing al meerdere keren gegeven.

Te doen.

C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9c => eigenschappen en dan tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2) selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw opstarten en het werkt.

Misschien is het je even ontgaan dat maverix een nieuw persoon is op de Helpmij. Niet iedereen is even goed in het zoeken op het w w w en / de helpmij. ;)

Dank je, maar in een van de 9 oplossingen die ik postte, staat reeds hetzelfde, was dus bekend :p :D :D :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan