Probleem met Formatteren partities, win xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
NEED HELP:D

Hallo,

ik wil mijn hele hardeschijf leeg gooien (heb me muziekbestanden op andere pc gezet, rest is not important) ik weet dat ik dit kan doen met de win xp pro cd-rom tijdens de installatie alleen ik heb een paar problemen.

probleem 1:

als ik me pc opstart krijg ik ALTIJD dit:

PS2 mouse intialization Failure !
Press any key to continue"


nou heb ik in me bios gezocht naar dat hij gewoon verder moet gaan "no matter what"
ik vond "halt on" en ik zet dat op nothing

start opnieuw op en het probleem is er nog steeds

dit is een groot probleem omdat ik nu niet kan booten van 1 cd, want als ik op een key druk zodat hij verder gaat, valt mijn usb toetsenbord + muis uit, en als ik wil booten van de win xp pro cd-rom dan moet ik op een toets drukken (daar vraagt hij om), dus dat lukt niet,

dan start ik gewoon verder op en kom ik bij het aanmeldscherm ik meld me aan en ga naar "deze computer" om de installatie van win xp pro vanaf daar te starten, dat doe ik en dan gaat hij gewoon installeren,

maar nou komt probleem 2:

als ik bij het formatteren/indelen van partities kom moet ik op D drukken om mijn partitie te formatteren (ik heb een partitie, wil er in toekomst wel meer, C a 160 GB)
ik druk op D en krijg dan het volgende:
"Setup kan de gevraagde bewerking niet op de geselecteerde partitie (de c-schijf) uitvoeren. Deze partitie bevat tijdelijke installatiebestanden die vereist zijn voor het voltooien van de installatie".

hoe kan ik dit oplossen.

ik weet hoe ik dit moet oplossen, ik moet booten van de cd-rom dan maakt hij die tijdelijke installatie bestanden niet aan, maar dat kan NIET (zie probleem 1) :shocked:

ANNOYING

Alvast Bedankt:D
 
De enige mogelijkheid is om een PS2 toetsenbord aan te sluiten. Het is normaal dat je usb toetsenbord niet werkt tijdens het booten.
 
PS2 flipt hem juist :confused:

maar ik kan het proberen

heb ondertussen vandaag al 4x XP prof opnieuw erop gezet:shocked:
 
Je hebt toch niet het ps2 toetsenbord op de ingan van de muis gestoken ? (of andersom)
 
nee :D

dat zou wel heel lomp zijn:p paars in groen en groen in paars :thumb:


ik heb usb toetsenbord en usb muis

zit helemaal niks in PS2 uitgangen.
 
PROBLEM SOLVED :D

gewoon ps2 toetsenbord aansluiten en booten van cd:D

bedankt voor je snelle hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan