probleem met ftd en newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan aan de installatie van het programma NewsLeecher liggen. Misschien een goed idee om eens te kijken of je met een ander programma je newsserver kan bereiken.
Bijvoorbeeld zou je AltBinz of bijvoorbeeld xnews eens kunnen proberen. Dan kun je uitsluiten dat het misschien aan je instellingen of aan het programma ligt.
AltBinz en xnews zijn beiden gratis:
AltBinz: http://www.altbinz.nl/
Xnews: http://xnews.newsguy.com/
(Download hier het bestand xnews.zip; het mooie hiervan is dat het geen installatie nodig heeft: eenvoudigweg het zip bestand uitpakken en xnews.exe opstarten.)

Mijn vriendin raadt AltBinz aan. Zij vindt dat het eenzelfde gebruikersgemak heeft als newsleecher. Ikzelf ben gecharmeerd van xnews, maar dat ziet er idd wel heel anders uit.

Ga ik zeker proberen in elk geval al bedankt voor alle moeite. Iklaat nog weten hoe of wat!:thumb:

Hoi een laatte reactie e maar een vraag heb je het nu voor elkaar met NewsLeecher

Eindelijk Newsleecher maar downloads zoek

Hallo allemaal, ten eerste bedankt voor de hulp, ik heb tijdelijk Altbinz gebruikt maar ben er nu in geslaagd newsleecher op XP te zetten. Alles werkt naar behoren en nadat hij enkele uren had gedownload wilde ik gaan uitpakken enz. Wie schetst mijn verbazing.....alles foetsie. Vroeger ging alles naar Nesleecher/downloads maar daar is nu niks terug te vinden. Ik snap er geen biet van, waarschijnlijk ben ik vergeten iets aan te vinken in de configuratie of heb iets anders verkeerd ingesteld, maar heb geen idee wat.
Ik hoop echt dat jullie me weer willen helpen. Ik was zo blij dat het weer werkte en nu download hij schijnbaar voor de kat zijn viool om het zo maar eens te zeggen:p Trouwens ik ben ingelogd als bloesemtak maar ben marion666, het emailadres dat ik daarvoor gebruikte is op een andere manier ongeldig geworden, dus heb ik me opnieuw geregistreerd. De voorgaande problemen zijn dus opgelost, maar toen ik op "vraag opgelost"klikte kreeg ik öngeldige aktie"of zoiets.
Groetjes Marion

Hoi een laatte reactie e maar een vraag heb je het nu voor elkaar met NewsLeecher

:oSorry, ben vergeten te kijken of er verder reakties waren, zoals je kunt lezen in mijn email van vandaag heb ik NL voor elkaar eindelijk, maar met problemen!:confused:
Dank voor het informeren,
Marion

Hallo allemaal, ten eerste bedankt voor de hulp, ik heb tijdelijk Altbinz gebruikt maar ben er nu in geslaagd newsleecher op XP te zetten. Alles werkt naar behoren en nadat hij enkele uren had gedownload wilde ik gaan uitpakken enz. Wie schetst mijn verbazing.....alles foetsie. Vroeger ging alles naar Nesleecher/downloads maar daar is nu niks terug te vinden. Ik snap er geen biet van, waarschijnlijk ben ik vergeten iets aan te vinken in de configuratie of heb iets anders verkeerd ingesteld, maar heb geen idee wat.
Ik hoop echt dat jullie me weer willen helpen. Ik was zo blij dat het weer werkte en nu download hij schijnbaar voor de kat zijn viool om het zo maar eens te zeggen:p Trouwens ik ben ingelogd als bloesemtak maar ben marion666, het emailadres dat ik daarvoor gebruikte is op een andere manier ongeldig geworden, dus heb ik me opnieuw geregistreerd. De voorgaande problemen zijn dus opgelost, maar toen ik op "vraag opgelost"klikte kreeg ik öngeldige aktie"of zoiets.
Groetjes Marion

In Newsleecher "view / options / download" - aangeven waar je de gedownloade bestanden op je pc wilt zetten.

Als je de files die je hebt binnen gehaald nog weet van naam - even laten zoeken onder "start / zoeken" (linksonder op je bureaublad).

In Newsleecher "view / options / download" - aangeven waar je de gedownloade bestanden op je pc wilt zetten.

Als je de files die je hebt binnen gehaald nog weet van naam - even laten zoeken onder "start / zoeken" (linksonder op je bureaublad).

Heel erg bedankt, gevonden en probleem opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan