Probleem met geheugenkaart in E900

Status
Niet open voor verdere reacties.

gm0cr0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo, ik zit al een tijdje met het volgende probleem: Ik heb Samsung e900 en daar heb ik ook een sandisk geheugenkaart van 2gb voor gekocht. Ik stop het kaartje in mijn telefoon, en verstuur bestanden via bluetooth van mijn pc naar mijn telefoon en plaats ze in het geheugenkaartje, maar er past niet meer dan ongeveer 1gb op :confused: terwijl er bij geheugenstatus duidelijk staat dat er nog ongeveer 900mb vrije ruimte is...
Ben teruggegaan naar de winkel en als advies gkregen om het kaartje te formatteren. Gedaan maar zonder succes....:(:(

Wie helpt mij, pleaaaase, ik zit al heel lang met dit probleem

stuur je in 1 keer ong 1 GB naar je kaart? want dan kan het kloppen.
De kaart is fat of fat32 en dan kan er niet meer dan ong 1 gig gekopieerd worden.
Zeker als het ook met XP gebeurd kan dit problemen opleveren.
Probeer dus kleinere bestanden te kopieren of steek de kaart in de computer, dit gaat ook 4 maal sneller dan bluetooth.
Nu ik dit zo schrijf lijkt het mij dat je geen kaart reader hebt anders zou je het niet via bluetooth doen ;)

K snap niet alles goed, maar ik zeg je wel hoe ik te werk ga: Het geheugenkaartje zit in mijn telefoon met een capaciteit van ong. 1,9GB. Ik stuur liedjes van mijn pc naar mijn telefoon via bluetooth. Vervlogens als er ongeveer 5 op mn tel zitten dan verplaats ik ze naar mn geheugenkaart. Dit bleef ik doen tot op een gegeven moment tijdens het verplaatsen van een liedje van mijn telefoon geheugen naar mn geheugenkaart op 97 procent zegt "Mislukt". Maar er is 100 procent zeker nog 1 gigabyte vrij. Dus misschien kan je hieruit opmaken wat ik verkeerd doe?
PS: De liedjes zijn gemiddeld zo'n 4mb

Laatst bewerkt:
Kheb nu een nieuwe manier van werken gevonden en die gaat als volgt:
Kheb van iemand een paar maanden oude card reader geleend waarmee ik muziek op mijn geheugenkaartje zet, mar nu een ander probleem: Als k em formateer naar fat32 en kzet er meer dan 1gb op dan geeft ie allerlei fout meldingen: er staat ineens dat er niks in de mappen zit:confused: Als k em naar fat formatteer en kzet er meer dan 1gb op dan zegt ie van de liedjes die op de 2e gb staan dat het geen ondersteunde bestanden zijn terwijl het gwn mp3 is... Wie helpt??

misschien proberen te formatteren op de telefoon zelf?
bij mij gaven sommige mp3's ook aan dat ze een onbekend bestands type waren,
opgelost door het aantal tekens van de naam van de mp3 te verminderen, namelijk de telefoon ondersteund alleen tot 32 tekens. ik heb een 1gb geheugen kaartje.
je kunt er ook bestanden op de geheugenkaart zetten door de telefoon met de usb kabel te verbinden met je pc en dan naar deze computer te gaan en daar kun je als het goed is een nieuwe schijf zien. daar sleep je gewoon bestanden naartoe. via een micro sd naar sd kaart verloper kun je de kaart gewoon in je computer duwen als je een card reader hebt zoal mij.

Ja dat met die tekenes had ik eerst ook maar dan stond er gwn ipv de de naam van liedje onbekend dus heb ik dat verminderd maar bij degene waarvan die zegt niet ondersteund hebben ze wel gwn het goede aantal tekens en formatteren in mn tel heb ik ook al geprobeerd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan