Probleem met geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Hallo,

Buurmeisje aan het helpen met haar PC,HD was kapot.
Alles opnieuw geinstalleerd,zijn nog 2 problemen.
Geluid doet het niet in app beheer staat geel vraagteken bij multimedia audio controller,heb geprobeerd de Realtek drivers te downloaden maar dat lukt niet,misschien neem ik de verkeerde of van een verkeerde site?

Andere probleem zet ik in Windows XP forum

Misschien vergeten eerst de driver voor het chipset van het moederboard te installeren, dan pas de soundcard?

Laatst bewerkt:
Misschien vergeten eerst de driver voor het chipset van het moederboard te installeren, dan pas de soundcard?

heb de drivers van het moederboord geinstalleerd Asus d 800(google) ging wel vreemd dus weet niet of ze goed zijn geinstalleerd?

Staat alleen een geel vraagteken bij,audio controller.

geluidsbroblemen

Hallo,

Buurmeisje aan het helpen met haar PC,HD was kapot.
Alles opnieuw geinstalleerd,zijn nog 2 problemen.
Geluid doet het niet in app beheer staat geel vraagteken bij multimedia audio controller,heb geprobeerd de Realtek drivers te downloaden maar dat lukt niet,misschien neem ik de verkeerde of van een verkeerde site?

Andere probleem zet ik in Windows XP forum

brobeer het eens op de site van de fabrikant van de computer (support). daar kun je vaak alle stuurprogramma,s downloden die je nodig hebt. heb ik ook gedaan bij mijn dell. na het formateren van mijn schijf was ik het geluid en mijn wireless carddrives kwijt..na het downloden van deze hardware (GRATIS) werk mijn laptop weer alsvanouds
gradje

brobeer het eens op de site van de fabrikant van de computer (support). daar kun je vaak alle stuurprogramma,s downloden die je nodig hebt. heb ik ook gedaan bij mijn dell. na het formateren van mijn schijf was ik het geluid en mijn wireless carddrives kwijt..na het downloden van deze hardware (GRATIS) werk mijn laptop weer alsvanouds
gradje

Bedankt voor jullie reakties en tips heb de juiste drivers gevonden,probleem is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan