Probleem met Ghost 2005 (9)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi

Iedere keer als ik Ghost wil opstarten krijg ik een foutmelding (zie bijlage)

Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Alvast bedankt,

Dutch

Bijlagen

• clipboard02.gif
    clipboard02.gif
    67,1 KB · Weergaven: 35
Als je xp hebt en in je logboeken kan kijken, start dan ghost eens opnieuw en ga dan dadelijk kijken naar die fout en probeer eens wat meer te weten te komen (welke dll eventueel ontbreekt of fout is, enz...)

Ik heb (zag ik net tot mijn verbijstering) 299 .log files op mijn HD staan. De meest recente (meteen na het opstarten van Ghost) laten zich niet openen.

Heeft iemand een andere mogelijkheid?

BTW moeten al die .log's bewaard worden?

Dutch

Geplaatst door Papajo
Als je xp hebt en in je logboeken kan kijken, start dan ghost eens opnieuw en ga dan dadelijk kijken naar die fout en probeer eens wat meer te weten te komen (welke dll eventueel ontbreekt of fout is, enz...)

Ik bedoelde eerder: start - configuratiescherm - systeembeheer - logboeken en daar bij de logboeken 'toepassing' en 'systeem'.

Ik heb die twee log's gezipped en stuur ze je. Ik kan niets missends ontdekken. Zie daar wel meerdere keren Ghost staan maar verder kan ik er niets mee. Jij? Ik hoop het.

Dutch

Geplaatst door Papajo
Ik bedoelde eerder: start - configuratiescherm - systeembeheer - logboeken en daar bij de logboeken 'toepassing' en 'systeem'.

Bijlagen

Bedoeling is dat je in die lijsten kijkt of er een rood kruis voor staat. Als je dan dubbelklikt op het bericht krijg je meer info. Probeer eens.

Heb zojuist Ghost weer opnieuw op mijn systeem gezet en na het opnieuw opstarten van mijn systeem Ghosy opgestart.

Ik zie in geen van de twee genoemde logs op het opstart tijdstip(13:43) een rood kruis staan.

Hoop dat je nog een oplossing weet.

Bedankt,

Dutch

Geplaatst door Papajo
Bedoeling is dat je in die lijsten kijkt of er een rood kruis voor staat. Als je dan dubbelklikt op het bericht krijg je meer info. Probeer eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan