probleem met Gigavideo 70

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik1888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Sinds vandaag een Gigavideo 70 van Marmitek. Aangesloten op een Radeon 9250-videokaart en de geluidskaart op mainboard MSI KT6 Delta. Ik krijg beeld op mijn LG plasma-TV wanneer ik de resolutie op 1024*768 zet. Voor geluid moet ik de line out-stekker naar mijn PC-luidsprekers loskoppelen en de wit/rode-tulpaansluiting via adapter in de line out-aansluiting van mijn PC steken. Met een verdeelstuk voor twee line out-aansluitingen werkt dit niet. Na deze handelingen heb ik het gewenste resultaat.

Normaal heb ik de beeldschermresolutie op 1280*1024. Wanneer ik deze weer wil inschakelen voor normaal PC-gebruik moet ik steeds eerst de beeldschermdriver (Neovo F-417) installeren, de gele Gigavideo-tulpstekker losmaken van de PC en vervolgens de PC opnieuw opstarten. Ook moet ik dus de audio-aansluitingen weer naar de PC-luidsprekers in orde maken.

Uiteraard zou ik dit gedoe allemaal niet willen hebben. Kan iemand mij vertellen wat een oplossing kan zijn voor dit probleem?

Bedankt alvast voor het meedenken.

Erik

Ik ben ook in het bezit van een A/V zender ontvanger van Marmitek, de GigaVideo 45, maar de werking is gelijk.

Heb er wel een verdeeljack voor het geluid gebruikt, voor de boxen, en voor naar de A/V zender, en de s-video verloop gebruikt naar de composiet, en die in de A/V zender gebruikt.

In de configuratie van de ATI kaart, kan er voor de TV alleen gekozen worden voor 800 x 600, hoger kan ik hem niet instellen, maar als ik in de overlapping de cinemamodus aangeef, heb ik breedbeeld op de TV.

gigavideo 70 wekt niet goed op pc.

hallo

ik heb een gigavideo 70 en die werkt nog niet helemaal goed, op de tv , het gluid en het beeld is goed maar ik krijg geen bewegende beelden op de tv , als ik de pc aan doe dan krijg ik wel even van windows bewegende beelden op de tv te zien , en daar naar alleen het het achter grond beeld.

hoe krijg ik de bewegende beelden op de tv ?

de groeten gt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan