Probleem met glut

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vulkeno

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4 nov 2006
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Hey,
Ik heb een probleem .
Ik ben een boek aan het lezen over hoe in c++ leren programeren .
Nu moet ik glut proberen gebruiken .
Maar ik ben vast ik schrijf de ganse code op zoals het in het boek staat en nu komt het volgende probleem :

1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glFlush@0 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueAffichage(void)" (?GraphiqueAffichage@@YAXXZ)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glMatrixMode@4 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueAffichage(void)" (?GraphiqueAffichage@@YAXXZ)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glClear@4 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueAffichage(void)" (?GraphiqueAffichage@@YAXXZ)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glClearColor@16 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueAffichage(void)" (?GraphiqueAffichage@@YAXXZ)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu _gluOrtho2D@32 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueRedim(int,int)" (?GraphiqueRedim@@YAXHH@Z)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glLoadIdentity@0 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueRedim(int,int)" (?GraphiqueRedim@@YAXHH@Z)
1>graphique.obj : error LNK2019: symbole externe non résolu __imp__glViewport@16 référencé dans la fonction "void __cdecl GraphiqueRedim(int,int)" (?GraphiqueRedim@@YAXHH@Z)

(het is wel Franse text maar voor de paar woordjes dat er staan is dat zeker niet erg eh ? )
Weet iemand hoe ik dat kan op lossen ?
Dat is de geschreve code :
Code:
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <windows.h
#include "GL/glut.h" 


void graphique() {

	glutInitWindowPosition(10, 10);
	glutInitWindowSize(640, 480);

	glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA | GLUT_SINGLE);
	glutCreateWindow("Graphique");

}

void GraphiqueAffichage() {
	glClearColor(1.0, 1.0, 1.0, 1.0);
	glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
	glMatrixMode(GL_MODELVIEW);

	glFlush();
}

void GraphiqueRedim(int x, int y) {
	glViewport(10, 10, x-20, y-20);
    glMatrixMode(GL_PROJECTION);
	glLoadIdentity();
	gluOrtho2D(0.0, 100.0, 0.0, 100.0);
}


void start_graphique() {

	glutDisplayFunc(GraphiqueAffichage);
    glutReshapeFunc(GraphiqueRedim);

    glutMainLoop();
}

void main(void) {
start_graphique();
}
 
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