Probleem met GrabIt

Status
Niet open voor verdere reacties.

FtBstrdNL

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
11
Hoi,

Ik ben al 4 maanden betaald aan het downloaden met GrabIt maar ik heb sinds gisteren weer opnieuw betaald ervoor omdat het afgelopen was en heb dus niet op tijd betaald ervoor, nu heb ik andere serverinstellingen gekregen enz. maar als ik nu een NZB-bestand laadt dan download hij niet op 1 of andere manier.

Hopelijk heeft iemand enig idee om dit op te lossen.

Mvg,

Marcel
 
Ik heb het sinds dat ik opnieuw betaald heb ervoor, sinds gisteren dus. :(
 
Als je zeker weet dat alle gegevens echt goed zijn ingevuld ( kijk het nog een keer na, het zit soms in een punt ) dan zou ik de provider even bellen. Bij wie zit je?
 
Ik zit zelf bij telfort, maar die hebben geen nieuwsgroep servers dus ik doe betaald via eweka.
 
Eweka heeft een prima gratis helpdesk dus die zou ik even bellen. Kan best zijn dat er problemen zijn met je account. Dat lossen ze zo op voor je.
 
Ok ik zal ze morgen even bellen, ik hoop dat hun het probleem weten! In ieder geval bedankt voor je hulp! :thumb:

Ik zal het morgen meteen laten weten of het gelukt is of niet.
 
Ik hoor het graag van je !
Zo steek ik ook weer wat op.
Krijg je trouwens een melding waarom hij niet download of wat zie je?
 
Hij laad alleen de NZB-bestanden en dan staat er download zoals het hoort en normaal gesproken horen die balkjes groen te kleuren en zie je dat die oploopt ma nu blijft dat balkje blanco en blijft er 0% staan, en als ik GrabIt lang aan laat staan slaat hij ze over en dan staat er retry...
 
Het is opgelost er was gewoon wat met mijn account, ik heb contact met ze gehad via de mail en ze hebben het veranderd en nu doet hij het weer! In ieder geval bedankt voor jullie hulp! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan