probleem met gta vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Hallo Helpers,

Eens kijken of iemand mij uit de brand kan helpen.
Bij het willen spelen van GTA krijg ik de volgende foutmelding en kan ik niet verder, het spel loopt dus niet eens.

kan entrypoint van procedure_AIL_set_3D_sample_distances@12 niet vinden in DLL-bestand mss32.dll

Is dit nu een probleem van Windows of ligt het ergens anders aan.

Rob

dat wel natuurlijk, als bittorrent file, met een crack erbij.
Er zijn 3 files in de map binnengekomen:
GTA_Vice_City Easy CD Creator Image file
Vice_City_Play Easy CD Creator Image file
Mapje met Crack, gta-vc

zal inderdaad wel kopen worden, het was te mooi om waar te zijn, maar het zag er wel profi uit.
Zou het niet aan mijn grafische kaart kunnen liggen, omdat het nogal een nieuw spel is?
Dan helpt kopen namelijk ook niet.

Die heb ik ookgehad en werkte bij mij pria op GTA vice city

drivers maar ff geupdate

drivers reeds ge-update.

De demo van colin mc rae wil ook niet starten, die is dus wel officieel.
Deze demo heb ik de laatste week al vanaf verschillende sites gedownload en nu maar weer geprobeerd met de nieuwe drivers.......niet dus.
Krijg wel de melding dat alles goed geinstalleerd is.
Maar bij het opstarten moet het programma afgesloten worden (ik krijg natuurlijk wel excuses, maar ja)

direct x 9 heb ik ook deze week gedownload, maar dat installeerd wat vreemd, zal dat nog eens doen.

Wordt vervolgd, wat zullen we nou krijgen, werken met die zooi.

IK denk dat ik het al weet mss32.dll is een belangerijk bestand voor gta3 en gta vice city die bestand zorgt ervoor dat alles goed werkt.IK had er ook eens mee gekl**id en toen liep gta3 vast.Dus ik denk dat je een nieuwe moet downloaden.Wel jammer want gta vice city downloaden duurt best lang.

klaar

nou op marktplaats maar een originele gekocht, probleem opgelost, het lag dus toch aan de kopie, want het origineel speelt gewoon.
Duurde wel een eeuwigheid om te instaleren, maar goed het is dan ook al weer een tijdje dat de computer op dezelfde windows loopt (vervuilt register).

Iedereen bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan