Probleem met HDMI kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje75

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Hallo ik heb een probleem,ik heb een tijd al geen singaal van mijn computer met een HDMI kabel naar mijn tv. Der is niks gebeurt met mijn HDMI kabel. Als ik hem aansluit aan mijn tv en computer gaat mijn scherm van mijn monitor van de computer wel even aan en uit,maar verder zie ik niks op mijn tv. Hoe zou dat komen,wie kan er mij AUB helpen wat het probleem zou kunnen zijn.

als ik naar confurgratie scherm ga en dan hardware en geluiden ga en dan beeldscherm instellingen wijzigen dan zie ik gewoon 2 schermen staan in de vak.

Ik hoor graag van iemand wat het zou kunnen zijn.

mvg Daantje75

Welkom op Helpmij.nl:thumb:
Heb je vraag verplaatst van hardware overig naar de televisie afdeling.

Daantje,

Wat is de lengte van de kabel?
Na 20m moet er namelijk een versterker tussen anders krijg je inderdaad zwart beeld op je TV, en geeft je computer wel 2 beeldschermen aan

MvG Paulski

Het klopt dat er 2 schermen worden aangegeven. Volgens mij moet je dan ook bij 'meerdere schermen' iets aanpassen.
maxresdefault.jpg

Hoi iCarlOo

Ik heb inderdaat wel 2 schermen staan en als ik dan 2 beeldscherm in wil stellen doet hij nog niet want de rechtse is van mijn LG Tv. Wat doe ik nou verkeert dan.

gr Daantje75

Als je meerdere ingangen op je hdtv heb, probeer dan een andere hdmi ingang. En misschien toch ook nog eventjes een andere hdmi kabel proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan