Probleem met herkenning externe hardeschijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dartajan

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Ik heb een externe harde schijf die altijd perfect heeft gewerkt. Nu ben ik bij een kennis van mij geweest en heb ik deze schijf gebruikt op zijn pc en op mijn laptop. Nu ik weer thuis ben, werkt hij niet meer op mijn pc's. Zodra ik hem op mijn vriend zijn pc aansluit, werkt hij als normaal en ook op mijn laptop maar op mijn eigen 2 pc's doet hij niks. We hebben allemaal hetzelfde besturings systeem (XP). Weet iemand wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. ik kom er niet uit. Groetjes Dartajan.

Hoi,

Komt hij misschien met de drive letters in knoei?

Modag

Titel aangepast 'Wie heeft het antwoord???" zegt niets over je probleem/vraag.

Externe HD

Hoi,

Komt hij misschien met de drive letters in knoei?

Modag

Nee, was dat maar waar, dan was het zo weer opgelost. Als ik hem aanzet dan brand het lampje en knippert een paar keer en dan is het over. Normaal gaat hij dan verder met het zoeken van de partities, maar verder dan knipperen komt hij niet. Ik ga hem er uit halen en probeer hem gewoon intern. Werkt hij dan wel, dan ligt het aan de kast er omheen. Dartajan

Nee, was dat maar waar, dan was het zo weer opgelost. Als ik hem aanzet dan brand het lampje en knippert een paar keer en dan is het over. Normaal gaat hij dan verder met het zoeken van de partities, maar verder dan knipperen komt hij niet. Ik ga hem er uit halen en probeer hem gewoon intern. Werkt hij dan wel, dan ligt het aan de kast er omheen. Dartajan

Beste mensen. Ik ben eruit. De fout lag dus inderdaad in de omhulsing van de externe schijf. Ik heb hem eruit gehaald en in de PC gehangen, en hij werkt perfect. Dus het kastje is kapot. Toch bedankt voor de reactie. Groetjes Dartajan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan