Probleem met het beeld. HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PersianBoyShayan

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Beste kijkers,

ik heb dit probleem bij mijn computer geconstateerd wat voor mij vrij nieuw is, aangezien ik een nieuwe monitor heb.

ik heb er een foto van gemaakt: http://gyazo.com/4c491b62379d7bee5ca393ea1684bbc4

als ik daarna mijn monitor uit/aan doe is het opgelost. Of de HDMI kabel uit/in zet.

aan wat kan dit liggen de HDMI? Monitor? videokaart?

PC Specs:

Intel Core i7 2600
8GB Ram
Nvidia GTX 560
2 TB + 64GB SSD

De monitor is : Samsung S24B350H 24''

Dank jullie!

Sorry, maar aan de foto kan ik niet zien wat nou precies jouw probleem is, behalve een aanmeldscherm.

Sorry had geen beter site om een foto te uploaden,
maar de kleuren zijn verdwenen, het is negatief.

Iemand nog?

Laatst bewerkt door een moderator:
@PersianBoyShayan,

Ik heb een quote verwijderd, het is niet de bedoeling om iemand direct te quoten als er nog niemand heeft gereageerd. Tevens heb ik je andere bericht samengevoegd, je haalde binnen 24 uur je bericht omhoog. Indien er nog niemand heeft gereageerd op je vraag kun je de vraag na minimaal 24 uur weer onder de aandacht brengen.

Klinkt als een probleem in de monitor.
Heb je misschien een andere pc waarmee je het kan testen? Om zeker te zijn dat het niet je videokaart is..

Als je monitor op een andere pc precies hetzelfde doet, zou ik gebruik maken van m'n garantie als ik jou was.

Klinkt als een probleem in de monitor.
Heb je misschien een andere pc waarmee je het kan testen? Om zeker te zijn dat het niet je videokaart is..

Als je monitor op een andere pc precies hetzelfde doet, zou ik gebruik maken van m'n garantie als ik jou was.

Hallo,

bedankt voor het reageren, het probleem is ook dat ik het heel regelmatig heb.
het kan zijn dat het voor een week niet komt, dus als ik hem op een andere pc aansluit zie ik het niet gelijk.

andere oplossingen? zou het aan mijn HDMI kabel kunnen liggen?

Het kan zijn dat je kabel slecht contact maakt. Probeer hem eens stevig aan te sluiten, eventueel de schroef (als je die hebt) aanschroeven. Of een andere kabel proberen.

misschien staat het ingesteld dat de kleuren omgekeerd zijn?
Is dit ook als je bent aangemeld?
Dit kan je uitschakelen in Toegankelijkheids-centrum in het Configuratiescherm van Windows.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groet, xp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan