probleem met het geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo ik heb een paar dagen geleden mij computer geformatteerd en ik kan nu geen enkele driver vinden voor mijn geluid.ik heb al eens op de site van mijn moederbord gekeken en daar kan ik ook niks vinden.
en ik heb ook gekeken bij de drivers maar ik kabn die niet downloaden.mijn vraag is nu kan er mij mss iemand helpen met een driver te vinden voor mijn geluidkaart.
mss moet ik er ook bij vermelden dat het een geluidkaart is die op mijn moederbord is ingebouwd.
hier is de site van mijn geluidkaart http://www.jetway.com.tw/evisn/product/p-4/650df/650df.htm

alvast bedankt

Als het goed is dan heb je bij je pc ook een mobo cdtje gekregen, daar moet 'ie opstaan.

Lukt dat niet dan denk ik dat je in je eigen geplaatste linkje even op de "driver download" moet klikken. Er verschijnt dan een nieuwe pagina die begint met :

(zie mijn bijlage)

Wat is er mis met die driver? (Ik kan 'm overigens prima downloaden.........)

Bijlagen

• driver.jpg
    driver.jpg
    74,6 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
probleem met geluid

bij mij gaat het echt niet om die driver te downloaden.
ik weet niet waar het aan kan liggen maar bij mij gaat het niet kan je mij mss een andere site geven waar ik die kan downloaden aub want ik kan die echt niet downloaden.

gebruik je een downloadmanager?
zo ja, schakel die ff uit.

Plaats gedurende 5 minuten even in een volgend bericht je email adres en ik mail 'm je (ik ben 'm NU aan het downloaden...........)

Doe het svp wel snel, want ik sta op het punt om weg te gaan.

probleem met geluid

neen die gebruik ik niet.
ja maar is er mss geen anders site waar ik die driver kan afhalen

btw,

die site van ze is zo traag als dikke ******. Ik download met een snelheid van wel 3,65 hele Kb/sec !!!!!!!!!!!!!

Daar waar ik maximaal 216 Kb/sec haal bij "snelle" sites met mijn adsl abbotje.

probleem met geluid

ja ik kan die downloaden maar als ik die instaleer heb ik nog geen geluid.

Begin dan maar bij het begin.......

je hebt 'm gedownload, unzipt en geinstalleerd.

PC opnieuw opgestart ?

Wat zegt apparaatbeheer bij de geluidsapparaten ? (cirkels met kruizen erin / uitroeptekens ???)

Hoe staat je volumeregeling.... : gedempt ????

probleem met geluid

als ik die instaleer en kijk bij apparaatbeheer krijg ik een uitroepteken.en ik betwijfel het eigelijk dat ik die driver geinstaleerd heb want als ik alles uitpak en toch staat er geen setup bij

Re: probleem met geluid

Geplaatst door heyheyhey
als ik die instaleer en kijk bij apparaatbeheer krijg ik een uitroepteken.en ik betwijfel het eigelijk dat ik die driver geinstaleerd heb want als ik alles uitpak en toch staat er geen setup bij

Hoe heb je hem geinslalleerd dan ?
Zit er ook geen exe bestand bij ?

Of een inf bestand (rechtsklikken en voor installeren kiezen)

Ik wacht wel even met adviseren, want telkens dezelfde adviezen werkt wellicht ook niet (ik "lees" wel even op de achtergrond mee) ;) :D

klopt, maar de "bazin" had een drankje voor mij ingeschonken en dat ben ik nu aan het wegslobberen. Daarna ga ik idd. even een uurtje naar het bos.

Dan ga ik maar weg want wil ik iets te slobberen hebben, zal ik toch echt naar de supermarkt moeten gaan.
Erg fijn op zaterdagmiddag

probleem met geluid

nop niks lukt om geluid te krijgen.
maar ik heb eens zitten denken bestaat er mss geen enkele driver pack of een soort driver die op alle geluidkaarten werkt of moederborden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan