Probleem met het zien van mijn PS3 vrienden !

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorrdyyDjoko

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo ik heb een PS3 en ik heb er nooit problemen mee. Sinds een paar dagen kan ik nu niet meer zien of mijn vrienden online zijn of niet. Er staat ook niet meer wanneer ze voor het laatst online zijn geweest, het lijkt wel of er helemaal niks meer mee gebeurt. Ik zie de lijst met vrienden nog wel maar dat is ook alles(zelf sta ik wel online). Ik heb de nieuwste update erop zitten dus daar kan het niet aan liggen.

Weten jullie waar dit wel aan ligt?? Want wil het egt heel graag opgelost hebben:(

Hopelijk reageren jullie en hopelijk weten jullie een oplossing

Alvast bedankt

Groetjes Jordy:cool:

Heb je de nieuwste Firmware update al, anders moet je die nog even binnenhalen, dan kun je ze (als het goed is) weer zien.:thumb::thumb::thumb:

[EDIT]:o:o:o Had niet goed gelezen, sorry!!! :o:o:o[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Misschien moeten ook je vrienden diezelfde update doen om elkaar weer in beeld te krijgen.

Tijs.

Nee:
Hij ziet zijn vrienden.
Ziet niet waneer ze online zijn.
Daarvoor heb je de laatste update niet nodig, tenzij hij hem al heeft.

Dus ik denk dat je het best alles back up't en dan ofwel naar fabrieks instellen reset ofwel binnen heeft...:confused:

grts loeri

Ja maar ik vind het zo raar, want ik had de update gedownload en daarna deed hij het nog perfect. Toen deed ik de ps3 uit, want ik moest eten en ik kom de volgende dag weer op de ps3 online en dat zie ik me vrienden wel staan maar dat is het. Ik zie hun avatar ook niet enz.

En toen maakte ik voor de grap een andere account aan en voegde daar iemand toe en toen deed hij het wel perfect. (Maar ik heb geen zin om weer met elk spel overnieuw te beginnen) dus ik wil dat hij het met me normale account ook doet.

Please help mij !! Want ik wil egt graag van dit probleem af :(

Alvast bedankt groetjes Jordy

Heb je al geprobeerd om bij een maat zijn ps3 inteloggen?

Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik morgen proberen! Hopelijk helpt dat:D
Je hoor nog van me of het gelukt is of niet gelukt is.

Bedankt ! Groetjes Jordy.

Neem anders contact op met de Sony Helpdesk.

Ik heb geprobeerd mij aan te melden bij een vriend, maar dat lukte niet, want toen zei die:Kan niet aanmelden met andere account dan je eigen account dus dat kon niet.

Dus.. Heb het probleem nog steeds:(

Baal er echt van !

Hopelijk hebben jullie nog oplossingen.

Groetjes Jordy:(

Aanmelden met andere account?
Vraag gewoon aan je maat als je een nieuwe gebruiker mag aanmaken en dan daar jouw account op te zetten en dan later weer verwijderen.

Oke, dan probeer ik dat morgen. Bedankt he :D Hopelijk werkt dit eindelijk !!

Je hoort het nog;)

Gr. Jordy

Vandaag ga ik het proberen wat jij zei, vanaaf hoor je hoe het is afgelopen.
Hoop dat het werkt !

Yoooo !!:D Ik ben blij !!! Het probleem is OPGELOST !!:D

Niet op jouw manier loeri:P Maar alsnog bedankt voor jullie hulp !!!!

Ik was op de PS3 en ik verander me Opmerking en opeens zie ik ze weer online enzo:D Dus opgelost !!:D YEAAAAAAAAAAAH

Laater Jordy!

Voeg me toe ! Me ps3 id is hetzelfde als me naam hier !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan