Probleem met hetnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
als ik outlook express op start vraagt outlook of ik wil inloggen ik vul alles goed in en dan komt er een error :
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

wie kan mij helpen alvast bedank!!

Waarschijnlijk is de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord dus incorrect.

Heb je de goede gebruikersnaam ingevuld?
Bij mij (ik heb ziggo) moet ik bijvoorbeeld bij de gebruikersnaam mij e-mailadres tot aan het apenstaartje (@-teken) invullen. Dus niet het hele e-mailadres.

Waarschijnlijk is de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord dus incorrect.

Heb je de goede gebruikersnaam ingevuld?
Bij mij (ik heb ziggo) moet ik bijvoorbeeld bij de gebruikersnaam mij e-mailadres tot aan het apenstaartje (@-teken) invullen. Dus niet het hele e-mailadres.

Ik heb alles goed ingevult en ook geprobeerd tot het @ maar het werkt niet
dus ik snap er niks van :confused:

Hoi Ronneke

Meschien als je dit eens probeer in te vullen:

Inkomende e- mail (POP3): pop.kpnmail.nl

Uitgaande e-mail (SMTP): mail.kpnmail.nl

Heb zelf niet HetNet maar denk dat hierdoor, Het Net heeft een nieuwe naam: KPN.
bron: netmail
bron: KPN

Succes

Hoi Ronneke

Meschien als je dit eens probeer in te vullen:

Inkomende e- mail (POP3): pop.kpnmail.nl

Uitgaande e-mail (SMTP): mail.kpnmail.nl

Heb zelf niet HetNet maar denk dat hierdoor, Het Net heeft een nieuwe naam: KPN.
bron: netmail
bron: KPN

Succes

jammer genoeg werkt dit ook niet

Oke dan gaan we verder.

Als webmail wel gewoon werkt ga er van uit dat er een fout in je outlook express zit.
En ik denk dat je meerdere accounts heb ingesteld het zij de hoofdmail accounts en aliassen met de zelfde gebruikers naam.
Verwijder dus alle accounts en stel er 1 opnieuw in.
Meschien doordat je het al een paar heb geprobeerd de account in te stellen en er zo meerdere aanwezig zijn.

Ik hoop dat het helpt en wens je succes.

Laat maar het is opgelost ik heb het wachtwoord via de telefoon veranderd en het werkte toen kregen we een email met erin dat ons adres misbruikt is. dus maar goed dat ik het wachtwoord heb veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan