ik zit met het volgende probleem.
Ik maak een mailtje in outlook expres aan, welke geconfigureed is om via hMailserver mail te ontvangen en te verzenden.
Ik klik op verzenden en ontvangen in outlook express, en het mailtje wordt verstuurd zonder foutmeldingen.
Ik kan op mijn laptop het mailtje wat ik zojuist via hmailserver heb verstuurd keurig netjes binnenhalen in mijn mailaccount van @home.
Als ik vanuit mijn @home account een reactie op het mailtje geef krijg ik onderstaande foutmelding :
Onderwerp: RE: Test 2
Dit is een meerdelig bericht met een MIME-indeling. ------=_NextPart_000_0009_01C99B65.A05384C0 Content-Type: text/plain; charset="us-ascii" Content-Transfer-Encoding: 7bit Van: Computer Pro Oss [mailto:USER1@computerpro-oss.nl] Verzonden: maandag 2 maart 2009 18:34 Aan: USER2@home.nl Onderw
======================================================================
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
USER1@computerpro-oss.nl
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<USER1@computerpro-oss.nl>:
host server1.starthosting.nl [i.p.adres.]:
550 5.7.1 <USER1@computerpro-oss.nl>... Relaying denied
Hierboven staat server1.starthosting.nl, nu is dat het bedrijf waar ik mijn domeinnaam heb geregistreerd.
Weet iemand wat hier aan de hand is, en hoe ik dat op kan lossen ?
[Moderator-Edit] Email adressen gemaskeerd door "User1 en User2" erin te zetten.
Ip-adres verwijderd en tekst "I.P.Adres" er voor in de plaats gezet. [/Edit]
.
Ik maak een mailtje in outlook expres aan, welke geconfigureed is om via hMailserver mail te ontvangen en te verzenden.
Ik klik op verzenden en ontvangen in outlook express, en het mailtje wordt verstuurd zonder foutmeldingen.
Ik kan op mijn laptop het mailtje wat ik zojuist via hmailserver heb verstuurd keurig netjes binnenhalen in mijn mailaccount van @home.
Als ik vanuit mijn @home account een reactie op het mailtje geef krijg ik onderstaande foutmelding :
Onderwerp: RE: Test 2
Dit is een meerdelig bericht met een MIME-indeling. ------=_NextPart_000_0009_01C99B65.A05384C0 Content-Type: text/plain; charset="us-ascii" Content-Transfer-Encoding: 7bit Van: Computer Pro Oss [mailto:USER1@computerpro-oss.nl] Verzonden: maandag 2 maart 2009 18:34 Aan: USER2@home.nl Onderw
======================================================================
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
USER1@computerpro-oss.nl
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<USER1@computerpro-oss.nl>:
host server1.starthosting.nl [i.p.adres.]:
550 5.7.1 <USER1@computerpro-oss.nl>... Relaying denied
Hierboven staat server1.starthosting.nl, nu is dat het bedrijf waar ik mijn domeinnaam heb geregistreerd.
Weet iemand wat hier aan de hand is, en hoe ik dat op kan lossen ?
[Moderator-Edit] Email adressen gemaskeerd door "User1 en User2" erin te zetten.
Ip-adres verwijderd en tekst "I.P.Adres" er voor in de plaats gezet. [/Edit]
.
Laatst bewerkt door een moderator: