probleem met hotmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

vostail

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
hallo,

ik kom thuis start mijn pc op en ga naar hotmail, vul mijn accountnaam in en mijn wachtwoord de 1e melding die ik krijg is deze:

Je hebt te vaak geprobeerd een onjuist wachtwoord in te voeren voor de aanmeldingsnaam

en geloof me ik was en ben nuchter dus weet zeker dat het mijn 1e poging was en ook dat deze correct is uitgevoerd

nu heb ik geen alternatief e-mailadres ingevoerd hoe kan ik bij mij account komen ?

Waarschijnlijk heeft iemand anders geprobeerd in je mailbox te komen met een ander wachtwoord.
Zonder dat je een ander mailadres hebt ingevoerd is het nog mogelijk om met de "veiligheidsvraag" het wachtwoord te resetten.

Heb je een veiligheidsvraag ingevuld?

geldt eigenlijk voor beide antwoorden, ja die heb ik ingevuld toen ik een jaar of 7 mijn account heb aangemaakt

weet alleen het antwoord niet meer

ik lees hier ook op het forum stukjes dat je het na 24 uur weer zou kunnen proberen, weet iemand hier iets van ?

Ja, na 24 uur kun je het wederom proberen... maar ja, die snuiter die jouw hotmail probeert te kraken weet dat ook, dus dat gaat dan misschien niet echt opschieten......

tot zover bedankt laat het wel ff rusten en zal het maandag weer eens proberen

eigenlijk dus een vaag systeem ga naar hotmail typ een adres in bekend of onbekend gewoon een paar maal een wachtwoord dat niet klopt en je verziekt voor eenieder zijn account want zeg eens eerlijk hoeveel mensen weten daadwerkelijk het antwoord op die vraag

zo gauw ik er nu in kan komen ga ik wel een alternatief adres ingeven want daar kan je je gegevens heen laten sturen waardoor je wel kunt inloggen

gaat allemaal niet werken ben ik bang voor

heb een mail verstuurd naar microsoft met hierin het probleem kreeg een mail terug met een boel vragen (persoonlijke) deze beantwoord en geen antwoord gekregen dit verhaal heeft zich ondertussen 3x herhaald maar kan nog steeds niet mijn account benaderen

heb 1x een mail van ze ontvangen met hierin een nr voor een helpdesk deze heb ik gebeld maar wilde me niet verder helpen omdat het een gratis account is, ik heb aangegeven dat ze voor die 20 euro er dan maar een betaalde account van moeten maken maar zo werkte het niet moest maar een mail sturen

TUURLIJK !!!!!

mochten er dus nog mensen zijn met goede en bruikbare ideeen dan hoor ik het graag

Stap over naar Gmail.Goede spamfilter en je kan ook " msn'en " Mocht je willen weten hoe je een account kan aanmaken stuur een PB met je email adres en ik stuur je een uitnodiging.

na veel heen en weer gemail is het dan eindelijk voor elkaar en heb ik van microsoft een link gemaild gekregen waarmee ik mijn wachtwoord kon aanpassen en een alternatief email adres heb kunnen ingeven

nu kan ik mijn account weer gebruiken maar tevens bij de volgende actie van een of andere snuiter direct weer door omdat microsoft het alternatieve adres gebruikt om je nieuwe gegevens aan te maken

loop na controle van mijn mailtjes wel tegen een probleem op bij ebay ook daar heeft iemand 3x een advertentie op mijn account geprobeerd te plaatsen en een automatische betaalopdracht proberen te regelen ebay gaf mij een waarschuwing omdat de gegevens niet allen correct waren, moet hier dus nog even achteraan

probleem opgelost dus, topic closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan