Probleem met HP Deskjet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik met mijn HP deksjet 2050 ALL IN ONE printer niet meer printen. Ik kan nog wel scannen en kopieëren alleen het printen lukt niet. Ik heb de orginele drivers van een bijgevoegde CD-ROM geherïnstaleerd maar dit had geen effect.
EDIT: ook als ik wil printen naar onenote 2007 kan dit niet! :O
Heeft iemand een oplossing??

MVG Sjors

P.S : in het apparaatbeheer word bij alle USB-controllers aangegeven dat dit apparaat correct werkt.:eek::shocked:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Omdat je zowel niet naar je 'fysieke' printer (de HP) als naar een 'virtuele' (OneNote) kunt printen, ligt de oorzaak niet bij je printer.
Vanuit welk programma lukt het printen niet?
Probeer eens een printopdracht te geven vanuit een ander programma (geen onderdeel van MsOffice) en kijk of het dan wél lukt.
Gaat dat ook niet, dan zit 't hem in Windows.

In aansluiting op BirrAlfa: Het zou kunnen zijn dat de Print Spooler service niet gestart is.
Kijk het even na: [Windows-toets]r toetscombinatie -> services.msc
Indien inderdaad niet gestart, probeer het te starten en kijk welke meldingen ontstaan. Hopelijk geven die een hint wat er aan de hand is.
Kijk daarna ook meteen even in Logboeken: [Windows-toets]r toetscombinatie -> eventvwr.exe
in de secties Systeem en Applicatie (in Vista/W7: Windows logboeken -> Systeem en Windows logboeken -> Applicatie)

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan