Probleem met HP PSC 1410

Status
Niet open voor verdere reacties.

pirlo22

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Hoi mensen,

ik heb een probleem met mijn printer, een HP PSC 1410. Tot voor kort kon ik gewoon goed printen en nu print hij alles heel erg wazig met halve letters en af en toe bijna geen letters.

Ik heb geprobeerd de printer opnieuw te installeren en dit is goed gelukt. Het probleem bleef hetzelfde. Bij de eigenschappen van de printer staat dat er onderhoud nodig is aan de printer. Als ik daarop klik kom ik bij een venster waar ik voor 'clean cartridges' kon kiezen. Dit heb ik gedaan en dit ging prima.

Als ik echter op uitlijnen druk, print hij eerst een pagina uit welke ik dan onder de scanner moet leggen en op scannen moet drukken. Ik krijgen dan een 'uitlijnen mislukt' melding, omdat de uitlijnpagina niet goed is (de pagina die ik onder de scanner moest leggen).

Ik weet onderhand echt niet meer wat ik nu precies moet proberen, vandaar dat ik hoop dat iemand hier het weet. :rolleyes:

Alvast bedankt!

Hoi,

Ik heb dezelfde printer thuis en wij hadden dit pas ook, maar een nieuwe cardridge erin en het moet opgelost zijn.;)
Dit ligt waarschijnlijk niet aan de printer, maar gewoon aan de cardridge.

Hoi mensen,

ik heb een probleem met mijn printer, een HP PSC 1410. Tot voor kort kon ik gewoon goed printen en nu print hij alles heel erg wazig met halve letters en af en toe bijna geen letters.

Ik heb geprobeerd de printer opnieuw te installeren en dit is goed gelukt. Het probleem bleef hetzelfde. Bij de eigenschappen van de printer staat dat er onderhoud nodig is aan de printer. Als ik daarop klik kom ik bij een venster waar ik voor 'clean cartridges' kon kiezen. Dit heb ik gedaan en dit ging prima.

Als ik echter op uitlijnen druk, print hij eerst een pagina uit welke ik dan onder de scanner moet leggen en op scannen moet drukken. Ik krijgen dan een 'uitlijnen mislukt' melding, omdat de uitlijnpagina niet goed is (de pagina die ik onder de scanner moest leggen).

Ik weet onderhand echt niet meer wat ik nu precies moet proberen, vandaar dat ik hoop dat iemand hier het weet. :rolleyes:

Alvast bedankt!

Nieuwe inktcartridges kopen! ;)

Allereerst bedankt voor jullie erg snelle reactie!

Er zitten nog redelijk nieuwe cartridges in, dat is heel raar. En bij het cleanen van de cartrigdes werd er ook nog automatisch een testpagina geprint en deze werd wel goed uitgeprint, (in kleur!!).

OKe, maar die 'redelijk nieuwe cardridges' zijn vaak ook snel op bij deze printer (ik heb ervarig:p), maar ik zou het gewoon eerst eens proberen met nieuwe cardridges.

Probeer de cardridges er anders eens uit te halen en ze even schoon te maken en er opnieuw instoppen. Anders maar nieuwe:p

Haha ja ik heb ze er ook al uitgehaald en schoon gemaakt, maar dit werkte ook niet :confused:

Maar goed, ik zal eerst een andere cartridges proberen inderdaad, als het dan nog niet werkt meld ik me wel weer.

Bedankt :thumb:

Probeem bij scannen!

Hoi,

ik heb ook een probleem met dezelfde printer.
Sinds kort scant hij maar enkele delen van het document dat ik wil scannen.
Het hele document ligt (volgens mij) correct op de glasplaat maar hij scant maar ongeveer vanaf het midden van het document.
Weet iemand hoe het komt dat hij enkel dat scant?
Kan ik dit aanpassen in eventuele instellingen ofzo?
Alvast bedankt!

Graag een nieuwe vraag openen en niet in iemand anders zijn topic een vraag stellen, dat is verwarrend voor de topic starter. Daarnaast is het topic al een poosje uit, dus zet ik er meteen een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan