Hallo allen,
Ik heb zojuist een probleem met een HTML code.
Op www.ibum.nl als ik als test een bestelling doe voor een aanvraag voor webhosting,
en ik vul alles in dan ga ik naar onze bestel email login en dan kijk ik in de mail,
dan zie ik alleen de email van de aanvrager inplaats van alles wat hoort ingevult te zijn.
Dus dat is heel opmerkelijk en erg vervelend, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hier onder de code (het is wel een hele lange code):
-------
Dus alleen de email van de aanvrager zie ik dan, terwijl ik wel alles heb ingevult.
Het is mijn eigen website dus ik hoop niet dat ik je inverwarring breng met mijn verhaal.
Mvg,
Aron de Groot
Ik heb zojuist een probleem met een HTML code.
Op www.ibum.nl als ik als test een bestelling doe voor een aanvraag voor webhosting,
en ik vul alles in dan ga ik naar onze bestel email login en dan kijk ik in de mail,
dan zie ik alleen de email van de aanvrager inplaats van alles wat hoort ingevult te zijn.
Dus dat is heel opmerkelijk en erg vervelend, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hier onder de code (het is wel een hele lange code):
PHP:
<?
//Copyright Xtahosting.nl
//Made By Mixpower
?>
<?php /* ------------------------- */
$emailadres = "bestel@ibum.nl"; // Hier je E-mail Adres.
$copyrigt = false; // Wijzig dit voor een Copyright.
if(isset($_POST['verzenden']))
{
//
// 'AND' kun je zo niet gebruiken. Gebruik '&&'
//
if(!empty($_POST['Voorletters']) && !empty($_POST['Achternaam']) && !empty($_POST['Adres']) && !empty($_POST['Postc']) && !empty($_POST['Postl']) && !empty($_POST['Woonplaats']) && !empty($_POST['E-mail']))
{
$email = $_POST['E-mail'];
$message = "Voorletters: $Voorletters \n\nTussenvoegsel: $Tussenvoegsel \n\nAchternaam: $Achternaam \n\nAdres: $Adres \n\nPostcode: $Postc $Postl \n\nWoonplaats: $Woonplaats \n\nE-mail Adres: $email \n\nPakket: $Pakket \n\nDomein: www. $Domein $Extentie\n\nOpmerkingen: $Opmerkingen \n\nBestel Systeem Ibum Webhosting"; //bewerk dit naar je eigen message
mail("$emailadres","Pakket: $Pakket","$message","From: $email");
echo "Uw bestelling is verstuurd, Wij zullen u zo snel mogelijk contacteren!.";
}
else
{
echo"U heeft iets niet correct ingevult.";
}
}
?>
<center>
<form method="POST" action="">
<table width="348" height="406" border="0">
<tr>
<td width="30%"><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Voorletters:</font><font color="red">*</font></td>
<td width="70%">
<input type="text" name="Voorletters" size="7">
</td>
</tr>
<tr>
<td width="30%"><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Tussenvoegsel:</font></td>
<td width="70%">
<input type="text" name="Tussenvoegsel" size="7">
</td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Achternaam:</font><font color="red">*</font></td>
<td><input type="text" name="Achternaam" size="20">
</td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Adres:</font><font color="red">*</font></td>
<td><input type="text" name="Adres" size="20">
</td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Postcode:</font><font color="red">*</font></td>
<td><FONT face="Tahoma" color="#ffffff" size="2">
<input type="text" maxlength="4" name="Postc" size="5">
<input type="text" maxLength="2" name="Postl" size="3">
</FONT></td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Woonplaats:</font><font color="red">*</font></td>
<td><input type="text" name="Woonplaats" size="20">
</td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">E-mail adres:</font><font color="red">*</font></td>
<td><input type="text" name="E-mail" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Domein:</font></font><font color="red">*</font><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> www.</font></td>
<td><p>
<input type="text" name="Domein" size="20">
<Select size="1" name="Extentie">
<option>.nl</option>
<option>.be</option>
<option>.com</option>
<option>.net</option>
<option>.org</option>
<option>.info</option>
<option>.biz</option>
</select><br><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Dit moet een bestaand Domein zijn. </font>
</p></td>
</tr>
<tr>
<td><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Pakket:</font><font color="red">*</font></td>
<td><p>
<Select size="1" name="Pakket">
<option>Ibum Mail</option>
<option>Ibum Small</option>
<option>Ibum Medium</option>
<option>Ibum Large</option>
<option>Ibum Extra Large</option>
<option>Ibum Mega</option>
</select>
</p></td>
</tr>
<tr>
<td width="30%"><font color="#5D5D5D" size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Opmerkingen:</font></td>
<td width="70%">
<textarea rows="7" name="Opmerkingen" cols="35"></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="30%"><FONT face=Arial color=#000000 size=2><FONT color=#ff0000>*</FONT> = Veplicht veld</FONT>
<td width="70%">
<p align="center"><input type="submit" value="Verzenden" name="verzenden"><input type="reset" value="Opnieuw" name="reset"></td>
</font>
</td>
</tr>
</table>
</form>
</center>
<?
if($copyrigt == true)
{
//
// geen mailto? een juiste link is 'mailto:bestel@ibum.nl'
//
echo "©2005 <a href=\"mailto:bestel@ibum.nl\">Ibum Hosting</a>";
}
?>
-------
Dus alleen de email van de aanvrager zie ik dan, terwijl ik wel alles heb ingevult.
Het is mijn eigen website dus ik hoop niet dat ik je inverwarring breng met mijn verhaal.
Mvg,
Aron de Groot
Laatst bewerkt door een moderator: