Probleem met ICS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wzzhand

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Ik gebruik nu al een tijdje Internet Connection Sharing met 2 computers met XP.
Maar wat me toch opvalt dat ik sommige sites niet kan zien op mijn computer, en op de hoofdcomputer wel.

Het is niet zon groot probleem maar nu heb ik een nieuw spel genaamd C&C: Generals en daar kan ik soms niet naar andere players connecten en met de hoofdcomputer gaat het zelden fout.

Sommige mensen zeggen dat het door mn proxy, komt. Maar als ik vraag wat ik dan moet veranderen weten ze het niet =)

Dus kan iemand mij daarmee helpen?

eum die laatste posts zou ik achterwege laten in het vervolg...

Bekijk eens je security instellingen van je browser... die hebben namelijk ook effect op de andere PC.

Verder zou ik je aanraden een router te nemen... Is sneller en kost minder stroom als je alleen op de 2e PC zit te Inetten...

Veel succes ermee...

Het zou ook nog aan de bekabeling kunnen liggen:

kijk eens hoelang het duurt voordat een ping aankomt...

ICS is meestal niet de meest ideale oplossing voor het sharen van internet. Internetten opzich gaat meestal prima maar gamen etc wil wel eens problemen geven.

Bekijk ook de instellingen van je netwerk-kaart en dan met name de geinstalleerde protcollen. Hier moet alleen TCP/IP aanwezig zijn omdat de andere hiermee conflicteren...

Post wat meer info anders: foutmeldingen die je krijgt, configuraties...

Kheb alle protocollen geinstalleerd, en ik krijg geen foutmeldingen, hij pakt die sites gewoonweg niet.

Ohja, nog 1 ding dat ik wil zeggen, sites pakt hij meestal wel, maar als ik in mn IE een ip invoer dan doet hij het meestal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan