Probleem met IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
187
Hallo,

Ik heb de laatste IE versie geinstalleerd en kan nu niet meer internet bankieren. Er staat dan steeds;

"Uw browser en/of smartphone ondersteunt niet de benodigde functionaliteit om met de via USB gekoppelde e.dentifier2 te werken."

Ik heb firefox en opera gedownload en vreemd genoeg kon ik daar ook niet internet bankieren.

Zal ik de laatste versie verwijderen en weer terug gaan naar IE9?

Ik heb zo een hekel aan al die onnodige "vernieuwingen", die bij mij altijd alleen maar problemen opleveren...
 
Laatst bewerkt:
IE 11?
IE9 is net uit....
Ik weet niet wat je dan gedownload hebt maar IE11 bestaat nog niet...
 
Misschien ben ik in de war maar ik heb dus de nieuwste geinstalleerd. Ik hou me niet zo veel bezig met al die vernieuwingen, ik wil alleen maar simpel surfen en mailen dan ben ik echt dik en dik tevreden :)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk woutertjuh, ik denk dat ik met andere browsers in de war was zoals opera, maar goed; zal ik dan maar naar IE 8 gaan? Of is dat geen goed idee?
 
Haha, grappige titel "IE 11", ik heb de titel aangepast naar IE9.. beetje te snel een draad gestart omdat ik haast heb. Hoe verwijder ik IE; ik zie dat het niet staat vermeld in programma's. Moet ik dit doen bij "windows onderdelen in - of uitschakelen" ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan