Probleem met IE met invullen van formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

JopTop

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Hallo,

Ik heb hier een pc staan, en als ik op IE klikt krijg ik een pagina om in te loggen (https://csmopenworld.com een niet zo heel bijzondere pagina)
als ik bijvoorbeeld mijn login gegevens PROBEER in te vullen, komt er niks te staan. of te wel die velden zijn bij mij weten dan geblokkeerd.

enig idee hoe dit zou kunnen?

Als ik met die pc onder Citrix ga werken is er niks aan de hand.

MvG,
Joppe

bij mij doet ie het bij alle browsers
IE ff updaten misschien?

Dat heb ik ook al gedaan.

maar het is niet alleen die pagina waarbij dat niet kan...

Cookies, temp inet files legen?

Heb jij de beveiliging van IE heel hoog staan?
En je temp mappen geleegd etc etc etc

op de vraag:
Heb jij de beveiliging van IE heel hoog staan?
En je temp mappen geleegd etc etc etc

antwoord:
Ik kan wel gewoon surfen. Het zijn bij mijn weten dat de input velden het NIET doen. op welke internet pagina dan ook. en ligt niet aan de pagina's, omdat als ik op een andere werkstation zit dan doe die pagina's het wel...

vraag:
Cookies, temp inet files legen?

antwoord:
lijkt mij niet dat het het probleem kan zijn. Ik kan binnenkort wel even kijken (beetje druk op werk)

Als wij denken dat het NIET aan het legen van je temp mappen en cookies kan liggen, zouden we er niet over beginnen.
Toch?

jups gelijk. maar goed ik zal er denk ik eind van de middag ff naar kijken... zoals ik al eerder zei, er liggen andere problemen met een hoger prioriteit.

Zoals ik al dacht, het heeft geen enkel effect.

Maar jammer dan hoor, wanneer de gebruiker dat echt nodig heeft, dan gooien we wel een nieuwe image over....

hij kan toch nog alles over citrix werken..

MAAAR, mocht er iemand toch nog een ideetje weten, dan hou ik mijn aan bevolen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan