Probleem met IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkiedepenkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hoi allemaal,

Ik kreeg de volgende vraag, waarom geeft de volgende site : http://www.feikensmontage.nl/ het "knoppen" menu niet weer in IE8.

Ik heb er niet veel verstand van maar red me meestal wel met problemen, hier kom ik echter niet uit. De site wordt wel juist weergegeven in IE7 en FF.

Weet iemand waar ik moet zoeken? Ik maar vooral de eigenaar zou zeer dankbaar zijn.

Groet, Henk:thumb:

Beste Henkiedepenkie,
Bij mij doet ie het ook niet in IE7 ...
Waarom niet? Even in de broncode kijken, en ... "Och heden!" en "Grote Grubbels" en "Nee toch?!" en nog wat van zulke kreten ontsnapten me.
Dat je hier niet uitkomt, is volstrekt logisch! Hier kan niemand chocola van maken, want het is geen geldige html-code (per pagina zo'n 300 html-fouten) en ook nog eens zo'n 40 css-fouten en 72 css-waarschuwingen. :confused: Zie:
Dat deze site nog werkt in FF en Safari, is een groot wonder!
Maar als het geen html is, wat is het dan wel?

Zo te zien is de site gemaakt met MS Office (Word o.i.d.), waar de optie in zit "Opslaan als ... webpagina." Wie dat doet, en ook niet precies weet hoe html-code er uit hoort te zien, heeft een pagina gemaakt met volstrekte bagger en tientallen regels vol ongeldige en/of onnodige en/of niet werkende codes.
Kortom, het is Microsoft, die deze kool gestoofd heeft en zelfs zijn eigen browser laat struikelen. :mad:
(Waarschijnlijk hangt het ook nog van de Office-versie af die al dan niet op iemands computer staat, of IE7 het wel of niet doet.)

Maar nu? Ik vrees dat de eigenaar van de site moet zoeken naar een webbouwer die de site van de grond af opnieuw opbouwt, want deze bende herstellen is onbegonnen werk.

Sorry dat ik geen beter bericht heb, maar ik denk dat het bovenstaande ook de reden is waarom niet eerder iemand een antwoord op je vraag had: dit is jammer genoeg niet eenvoudig op te lossen; tenminste niet door,

met vriendelijke groet,
CSS-Hunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan