Nouska1976
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jul 2010
- Berichten
- 26
Hallo allemaal. Ik ben vrij nieuw hier maar heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken om een vraag te stellen.
Ik heb de afgelopen dagen last gehad van een crashende iphone 3GS met als resultaat een lege agenda en contactenlijst.
Nu ben ik voornemens om in Outlook 2003 alle informatie ( Tel, e-mail, postadres, geb datum ) eenmalig van iedereen in te voeren zodat ik de lijst up to date kan houden en bij een eventuele nieuwe crash / nieuw toestel alleen maar hoef te synchroniseren...
Ik had al eens een excel file gemaakt met informatie van veel mensen en die kan ik nu fijn aanvullen en volledig importeren in outlook 2003 (althans dat DACHT ik).
Ik heb het op diverse manieren geprobeerd (direct als .csv bestand opslaan, eerst als text bestand opslaan, weer openen in excel en weer opslaan met scheidingstekens etc), maar steeds krijg ik alle veldnamen in een lange rits achter elkaar en kan ik de informatie onder elke veldnaam dus niet toewijzen... ik word er knettergek van.
Ook met deze uitleg lukt het niet
WAT doe ik precies verkeerd?
Moet ik de excel file anders invullen qua gegevens of zijn de kolommen die ik gebruik gewoon ok?:
Voornaam, achternaam, adres, postcode, stad, land, verjaardag, emailprive, emailwerk
Alvbast bedankt voor jullie hulp...
Ik heb de afgelopen dagen last gehad van een crashende iphone 3GS met als resultaat een lege agenda en contactenlijst.
Nu ben ik voornemens om in Outlook 2003 alle informatie ( Tel, e-mail, postadres, geb datum ) eenmalig van iedereen in te voeren zodat ik de lijst up to date kan houden en bij een eventuele nieuwe crash / nieuw toestel alleen maar hoef te synchroniseren...
Ik had al eens een excel file gemaakt met informatie van veel mensen en die kan ik nu fijn aanvullen en volledig importeren in outlook 2003 (althans dat DACHT ik).
Ik heb het op diverse manieren geprobeerd (direct als .csv bestand opslaan, eerst als text bestand opslaan, weer openen in excel en weer opslaan met scheidingstekens etc), maar steeds krijg ik alle veldnamen in een lange rits achter elkaar en kan ik de informatie onder elke veldnaam dus niet toewijzen... ik word er knettergek van.
Ook met deze uitleg lukt het niet
WAT doe ik precies verkeerd?
Moet ik de excel file anders invullen qua gegevens of zijn de kolommen die ik gebruik gewoon ok?:
Voornaam, achternaam, adres, postcode, stad, land, verjaardag, emailprive, emailwerk
Alvbast bedankt voor jullie hulp...