Probleem met instaleren mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.

microkiller

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hallo, Ik had eerst een versie van Norton op mijn laptop staan, toen ik mijn laptop kocht. Aangezien die verlopen is wilde ik mcafee instaleren. Maar nadat ik Norton geheel verwijderd had, wilde ik mcafee instaleren maar nadat ik de installatie gestart had kreeg ik na afloop de melding: Installatie is niet voltooid. de beveiligingsfuncties bij de software kunnen niet geinstaleerd worden. Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen... helaas werken deze mogelijkheden niet! (ik heb eventueel een printscreen van dit scherm)

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Bedankt!

weet je zeker dat je norton compleet verwijderd hebt? indien je hier niet zeker van bent download dit
is MCafee gratis of heb je hiervoor betaald? indien dit niet het geval is zou ik je Microsoft Security Essentials of AVG aanraden, persoonlijk vind ik MCafee een afrader..

Ik ga het proberen, ik heb het momenteel niet gekocht, dus misschien dat mensen mij een goede (gratis) virusscanner kunnen aanbevelen?

als je nog geen MCafee gekocht hebt raad ik je zeker Microsoft Security Essentials aan, dit kun je hier downloaden. Maar zorg er wel eerst voor dat je zeker weet dat Norton 100% verwijderd is

Heeft iemand misschien ook ervaring met AVG omdat een vriend van mij dat aanraadde?

AVG is een afrader. Afgelopen 2 jaar hebben ze tweemaal een corrupte virusdefinitie gestuurd zodat je pc niet meer opstartte. Voor de rest werkt het prima, hoewel het een aardige performance vreter is.

Laatst bewerkt:
Bedankt iedereen voor jullie reacties! Heb inmiddels besloten Microsoft Security Essentials te instaleren, hij is inmiddels helemaal goed geïnstalleerd nadat ik met het programma norton volledig hebt verwijderd, daarbij heb ik ook nog CClean gebruikt, aangezien ze dat ook nog op een site aanbeveelde.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan