Probleem met installatie Nortin Ghost 9.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PappaBazzi

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Hallo,

In een eerder stadium moest ik Norton Ghost de-installeren. Nu wil ik het opnieuw installeren, maar krijg nu de foutmelding:
"Error 1606. Could not access network location. %USERPROFILE%\Mijn Documenten\.

P4 3Ghz WinXp Pro

Help?

Thnx,

PappaBazzi

Heb ik ook gehad.
Oplossing voor mij toen: aanloggen op windows met hetzelfde useraccount als waarmee de eerdere installatie is gedaan.

Ghost schrijft tijdens de installatie bestanden weg in MyDocuments van de user dit de installatie uitvoert.
Bij herinstallatie worden deze entries gelezen uit de registry. Klaarblijkelijk verwijst de registry nu naar de MyDocuments van een andere user.

Hallo, het probleem lag inderdaad bij My Documents. Via bestand openen in Word kwam ik bij de mogelijkheid om de originele instelling terug te zetten. Toen dit een-maal gedaan was, bleek ook dat Ghost zich verder liet de-installeren en opnieuw installeren. Kortom, probleem is uit de wereld.

PappaBazzi

Geplaatst door PappaBazzi
Hallo, het probleem lag inderdaad bij My Documents. Via bestand openen in Word kwam ik bij de mogelijkheid om de originele instelling terug te zetten. Toen dit een-maal gedaan was, bleek ook dat Ghost zich verder liet de-installeren en opnieuw installeren. Kortom, probleem is uit de wereld.

PappaBazzi

Graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan