probleem met installeren netwerkcontroller met linksys modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

reschout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Beste mensen,

Op een oudere computer boven had ik eerst draadloos internet (door een linksys router).
Nu is plotseling daar iets gewist, waardoor ik telkens de melding krijg om een netwerkcontroller te installeren.
Met de cdrom van linksys lukt dit dus niet:mad:
Als de comp opstart krijg ik telkens de melding dat er nieuwe hardware gevonden is en het verzoek om een netwerkcontroller te installeten, dit lukt dus niet!!:mad::mad:

Het signaal komt mij bij via de kabel van upc binnen op een upc modem, hieraan zit een linksys router voor draadloos internet naar mn laptop en draadloos internet naar die oudere computer boven.

Is er iemand die raad weet en kan zorgen dat er boven ook weer internet is?

Groeten remco

De netwerkcontroller zit op je pc en niet op je router.Geef de specs van je pc en moederbord en je besturingssysteem (merk/type/fabrikant)

Hoi,

Dat het gebruik van die Linksys-cdrom niet werkt zal duidelijk zijn.
Dat heeft niks met je netwerkkaart te maken, maar met je router.

De vraag om de 'netwerkcontroller' heeft met de driver voor je - draadloze ?? - netwerkkaart te maken.
En dat is w.s. geen Linksys (... ??)

De netwerkcontroller zit op je pc en niet op je router.Geef de specs van je pc en moederbord en je besturingssysteem (merk/type/fabrikant)

.... moet je wél aangeven waarom je al deze informatie wilt hebben.
Als je goed leest, weet je dat het om een oudere computer gaat.
De draadloze netwerkkaart is dus zeer waarschijnlijk later geplaatst.

Vooreerst is het enige dat jij zou moeten weten om TS verder te helpen: het merk en type van de draadloze netwerkkaart .....

Dus @Remco: 'Geef het merk en type van je draadloze netwerkkaart'

oepss....

hallo mensen,

In ieder geval al hartelijk bedankt voor het meedenken, ik ben zelf ook eens goed gaan nadenken en kwam er achter dat ik inderdaad met de cdrom van de router geen netwerkcontroller geinstalleerd krijg...

Blijkt nu dus, dat ik nog ergens een andere doos had liggen, van inderdaad je raadt het al, de wireless pci adapter.
Hop cdrom erin en hij pakt hem meteen:o:o

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en hoop dat ik nog eens terug mag komen met een "echte vraag" !

Groeten remco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan