blitzfreak
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 nov 2007
Hallo allen, volgende uitdaging waar ik zelf niet uitkom:
Wanneer ik mijn net gekochte netwerk kaart in steek en de pc opstart, vind hij netjes nieuwe hardware en installeerd de drivers.
Wanneer hij dan klaar lijkt te zijn, meldt hij "Hardware kan niet worden geinstalleerd.
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat."
"De gegevens zijn ongeldig"
Hij komt dan in apparaat beheer te staan als een ethernet controller met een vraagteken. Hij meldt code 1. Dat houdt in stuurpogramma's niet goed geinstalleerd.
Dit is de tweede kaart.
Hiervoor had ik een ander merk die hetzelfde deed.
Al in diverse PCI slots geprobeerd.
Ik heb Windows XP Home
Nu heb ik al op een topic gereageerd dat een jaar oud was... maar daar mocht ik niet meer op reageren...
daar werd als oplossing gegeven dat ik een sleutel moest aanpassen in het register.
deze sleutel zou als slot werken zodat je nieuwe pci kaarten niet kunt installeren.
Hoe pas ik deze sleutel aan en waar doe ik dat???
Wanneer ik mijn net gekochte netwerk kaart in steek en de pc opstart, vind hij netjes nieuwe hardware en installeerd de drivers.
Wanneer hij dan klaar lijkt te zijn, meldt hij "Hardware kan niet worden geinstalleerd.
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat."
"De gegevens zijn ongeldig"
Hij komt dan in apparaat beheer te staan als een ethernet controller met een vraagteken. Hij meldt code 1. Dat houdt in stuurpogramma's niet goed geinstalleerd.
Dit is de tweede kaart.
Hiervoor had ik een ander merk die hetzelfde deed.
Al in diverse PCI slots geprobeerd.
Ik heb Windows XP Home
Nu heb ik al op een topic gereageerd dat een jaar oud was... maar daar mocht ik niet meer op reageren...
daar werd als oplossing gegeven dat ik een sleutel moest aanpassen in het register.
deze sleutel zou als slot werken zodat je nieuwe pci kaarten niet kunt installeren.
Hoe pas ik deze sleutel aan en waar doe ik dat???