Probleem met internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo, telkens als ik probeer verbinding te maken op internet dan zie ik geen verbindingen om te kiezen. Als ik op 'probleem oplossen' krijg ik deze melding:
Er is een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor de draadloze netwerkverbinding.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Bedankt!

Het probleem oplossen met het stuurprogramma.

Welke computer heb je, welk moederbord, gaat het om draadloos, heb je je modem/router al een keer van de spanning gehaald (en weer teruggezet), heb je vlak voor het probleem nieuwe software geinstalleerd, heb je al eens de computer opnieuw opgestart?

Ron

Het probleem oplossen met het stuurprogramma.

Welke computer heb je, welk moederbord, gaat het om draadloos, heb je je modem/router al een keer van de spanning gehaald (en weer teruggezet), heb je vlak voor het probleem nieuwe software geinstalleerd, heb je al eens de computer opnieuw opgestart?

Ron

Hallo,
ik heb windows 7, (hoe kan je zien welk moederbord je hebt?), heb modem/router er al uitgehaald ja, niks geïnstalleerd vlak ervoor en heb al wel opnieuw opgestart. Een vriend zei dat het aan de instellingen van het configuratiescherm zou liggen.
Groeten!
(heb niet heel veel verstand van computers vandaar dat ik niet weet hoe je kan zien welk moederbord ik heb :P)

Heeft het vroeger wel gewerkt?
Draadloos?
Werkt een andere computer wel op het netwerk?
Welke computer heb je?

Ron

Heeft het vroeger wel gewerkt?
Draadloos?
Werkt een andere computer wel op het netwerk?
Welke computer heb je?

Ron

Ja het heeft vroeger wel gewerkt, sinds gister niet meer.
Het is draadloos internet ja, en een andere computer op dit netwerk (waar ik nu op zit) werkt wel. En ik heb MD97930 ;)

En als de computer die het niet doet met een draad aan het internet verbindt, werkt het dan wel?

en hoelang heb je die Medion Laptop? Zit er nog garantie op?

Ron

Laatst bewerkt:
Dat draad is nu weg, maar een paar maanden terug hadden we hetzelfde probleem. Toen had mijn vader het opgelost maar hij weet niet meer hoe. Maar als ik toen het draad erin deed, deed internet het wel. Dus nu waarschijnlijk ook als we dat draad nog hadden :cool:

Zo komen we niet verder; haal de draad eens uit die andere computer, stop hem in deze en kijk of het werkt

Ron

Zo komen we niet verder; haal de draad eens uit die andere computer, stop hem in deze en kijk of het werkt

Ron

De computer waar ik nou op zit werkt ook niet op zo'n draad, dus dat kan ik niet bekijken. Waar die wel is weet ik niet, die heeft me vader ergens gelaten. En die is er nu niet :( . Maar waarschijnlijk zal die het wel doen als de draad erin zit, want dat was de vorige keer ook. ;)

@Maikel
Er staat nergens een waarschuwing achter, zover ik zie. Alleen onderdelen van de laptop (accu's etc.) maar nergens iets in het rood, of een uitroepteken, ofzo. :eek:
En wel dat type, maar daar eindigt dat 'msn nummer' op 9956 en bij mij op 9943. En rechtsboven het scherm staat trouwens S5612.

Laatst bewerkt:
Ga naar de medionsite, ga naar service, type daar jouw msn-nummer in, ga dan naar downloads, download vanaf daar je 'wlan' driver voor jouw windows.
Daarna installeer je de driver.

Ga naar de medionsite, ga naar service, type daar jouw msn-nummer in, ga dan naar downloads, download vanaf daar je 'wlan' driver voor jouw windows.
Daarna installeer je de driver.

bedankt voor de reactie. Ik heb geen internet dus ik kan dan ook niet naar de medion site gaan ;) of bedoel je via andre laptop en dan over zetten ofzo ? :d

Dank u!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan