Probleem met invite ps3 modern warfare 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

utregter030

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Goeie dag mede gamers!

Een vriendin van mij heeft een probleem...
In multiplayer probeert ze mij en of anderen uit te nodigen om online te kunnen spelen, maar zodra zij of diegene de uitnodiging accepteert lukt het niet om te joinen... dan staat er "Unable to connect".. Heb geprobeerd de instellingen van haar router goed in te stellen (Thomson tg789vn, KPN) maar alsnog lukt het niet om bij haar te joinen(en of zij bij mij).
Misschien iemand een idee om de router WEL goed in te stellen? (tcp/UDP).. of andere mogelijkheden...

zou graag snel response willen.. =)

:D Heeft die ook iets te maken met nieuws op tweakers.net ?? :D
-------------------
Citaat ! !

'' Infinity Ward heeft inmiddels de eerste cheaters al een ban gegeven en creative strategist Robert Bowling waarschuwt dat met andere cheaters hetzelfde zal gebeuren.''
--------------
Er zijn namelijk een paar problemen uitgekomen bij online ......:( ........... te gamen van dit MW3 ..........:D

Laatst bewerkt:
:D Heeft die ook iets te maken met nieuws op tweakers.net ?? :D
-------------------
Citaat ! !

'' Infinity Ward heeft inmiddels de eerste cheaters al een ban gegeven en creative strategist Robert Bowling waarschuwt dat met andere cheaters hetzelfde zal gebeuren.''
--------------
Er zijn namelijk een paar problemen uitgekomen bij online ......:( ........... te gamen van dit MW3 ..........:D

Staat ook btw.. " ps3 probleem" geen pc.. lol

Ja zag het net ja... Maar heeft niks met pc te maken ;) is ps3 issue :P

Laatst bewerkt door een moderator:
:) OOke dat is in orde dus....:D
[marquee]
voo8dx.gif
28in4nd.jpg
jsj1jt.gif
[/marquee]

Laatst bewerkt:
Beste mensen als je modern warfare 2 stop die er is in en kijk wat ie dan aan geeft
als ie dan op open staat haal de disc eruit en stop 3 erin bij mij stond ie op open en het werkt perfect
Ik heb de tg789vn kpn. unpn aangevinkt ik heb eerst nog mijn modem op fabrieksinstellingen gezet maar probeer eerst is zonder succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan