probleem met IP zit ik in de juiste forum???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giovanni_PC

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
dag getalenteerde computerfolks, ik heb een vraag ik weet alleen niet of ik de juiste topic zit eh...

komt ie dan he
ik heb een probleem met mijn internet hij geeft wel weer dat hij het aantal mb/s ontvangt en hij ziet ook mijn netwerkkaart zitten en is ook ingeschakeld enzo hij verzendt ook de pakketen ( kan je zien bij LAN instellingen ) alleen hij ontvangt niks en geeft geen ipadres weer terwijl hij wel me internet ziet welke instellingen moet ik veranderen heb ook al gekeken bij ( uitvoeren > cmd > ipconfig /all ) ook geen ip adres.

ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is de kabel zit er aan en geeft wel internet ( gechecked met andere pc ) knippert geen lampje als ie er in zit en geen ip adres terwijl hij het wel ziet.
alsjeblieft help me snel loop achter op school ( en most of all game planet :P )

thanks als je me kan helpen ciao !!!!

Je zegt geen ipadres bij ipconfig /all maar wat staat er precies? echt 0.0.0.0 of komt er een melding?

Heb je al ipconfig /release en ipconfig /renew gedaan?

er staat 00-000--000 enzo bij ip adres en ik ga die andere dingen nu uit proberen :) enig idee wat er fout is ? en hoe je het kan verhelpen ?

hij geeft bij ipconfig/renew niks aan en bij ipconfig /release automatische ip adres aan ofzo en subnet masker maar geen internet verbinding nog en verzonden paketten

Heb je al gebeld met de provider of daar een storing is?

is er niet want de rest van het huis heeft wel internet en er komt wel internet verbinding uit de kabel als je hem in een andere pc doet maar je hebt zeker geen id wat er aan de hand is ?

Heb je iets gedaan voordat dit probleem ontstaan is?

Heb je een firewall die eventueel de verbinding kan blokkeren? Je zou ook de netwerkkaart kunnen herinstalleren

nee ik heb niks gedaan ik liet me pc maken door een bedrijf (waar door het niet kapot is gegaan zegen ze )maar ik kreeg wel me pc helemaal terug met alles eraf gegooid enzo helemaal leeg want me moeder bord was verbrand (doe ik dat goed of niet :P ) maar ik denk niet het me firewall is en de netwerkkaart heb ik al es geinstalleerd (giusteravond )

ok ik zie nu net dat er bij ipconfig/renew staat
windows ip configuratie ...... lan verbinding kan geen verbinding maken met DHCP server . aanvraag verlopen
en mijn firewall kan ik niet vinde denk dat ie er ook niet is nog ofzo omdat ik geen internet heb ( blijkt maar weer hoe erg een persoon afhankelijk is van internet :P )

Aangezien je lampje ook niet knippert is of je kabel, of netwerkkaart niet goed, je zou de netwerk kaart nog eventjes in een ander slot kunnen zetten en opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan