Probleem met iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

user1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Gister is mijn account op de computer gecrasht. Daar zit ik opzich niet zo mee, omdat een groot deel van mn muziek op mn iPod staat.
Het probleem is nu alleen dat mn iTunes bibliotheek dus ook helemaal gewist is, en nu geeft een nieuwe iTunes aan dat de iPod maar op één bibliotheek kan worden aangesloten, of ik moet alle muziek erop wissen... maar die iTunes bibliotheek bestaat dus niet meer.

Wat moet ik doen om de muziek die op mijn iPod staat over te zetten op de nieuwe bibliotheek?

Welkom bij Helpmij.nl en als de vraag opgelost is graag aangeven rechts onderaan de pagina.:)

-

zorg dat verborgen mappen zichtbaar zijn (ga hier voor naar configuratiescherm en dan mapopties) ga dan naar de map ipod control en dan music ga de mappen 1 voor 1 af en kopieer de muziek bestanden naar een centrale map of mappen op de harde schijf je kun nu deze map/mappen in de itunes bibiotheek importeren de bestands namen info is wel weg maar de tags blijven behouden
nog beter: brand de mp3s voortaan op cd en dvd tjes kun je alles invoudig weer terrug kopieren naar de harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan